Slavný wrestler se pochlubil svým prvním autem. Proč v něm nikdy neřadí pětku?

Jeep Wrangler z roku 1989 už sice není v nejlepším stavu, přesto si ho John Cena stále nechává ve své garáži
Jeep Wrangler z roku 1989 už sice není v nejlepším stavu, přesto si ho John Cena stále nechává ve své garáži, foto: youtube.com
Antonín Marek , AutoRoad.cz 20. listopadu 2017 10:28 | akt. 20. listopadu 2017 11:33
Sdílej:

Wrestluing jako takový je populární zejména v zámoří, ovšem některé celebrity z této divácky velice populární komedie prorazily z ringu i do světa filmu a staly se populární celosvětově. Nejlepším příkladem je Dwayne "The Rock" Johnson, ovšem ani takový John Cena nezůstává příliš pozadu

Jedním z jeho posledních počinů mimo svět wrestlingu je účast v internetovém pořadu o autech "John Cena: Auto Geek", kde prezentuje různé automobily - od těch nejexkluzivnějších supersportů přes luxusní limuzíny až po ty vlastní. A v díle z prvního týdne tohoto měsíce se pochlubil tím úplně prvním automobilem, který si pořídil za peníze vydělané z wrestlingu.

Jedná se o červený Jeep Wrangler z roku 1989, který si pořídil za první podepsanou smlouvu ještě roky předtím, než se stal slavným. Jak sám říká, jedná se o jeden z nejhorších vyrobených Jeepů, ovšem stále ho vlastní, stále ho miluje a rozhodně nemá v úmyslu ho kdykoliv prodat.

Co si budeme nalhávat, vůz rozhodně není v nejlepší kondici. Lak pamatuje lepší roky a koroze už vozu taky není cizí. To však Cena decentně přechází a chlubí se hlavně úpravami, které na voze provedl. Ať už jde o přední či zadní rám, větší kola, drsnější ráfky nebo ochranu světel, Cena si libuje v možnosti individualizace celého vozu. Dokonce se pochlubil i nefunkční anténkou, o které si myslel, že bude vypadat cool. Později se však ukázalo, že nejspíš neví co výraz "cool" znamená.

Pod kapotou Wrangleru se ukrývá 2.5 litrový čtyřválec o výkonu 150 koní, který je podle slov majitele pravděpodobně "tím nejhorším", co se do vozu dávalo. Motor je prý dokonce tak slabý, že po zařazení pětky začne Jeep zpomalovat. Proto John jezdí nanejvýš na čtyřku.

Co se týče akcelerace, z 0 na 96 km/h to prý Wrangler zvládne za dva týdny a 23 sekund. Tedy abychom byli přesnější, po dosažení 88 km/h prý budete sbírat dva týdny odvahu, abyste to na oněch 96 km/h vůbec vytáhli. John se o to přímo ve videu pokusí, ovšem jak sám říká, je to děsivý zážitek.

I přes řadu více či méně závažných nedostatků je ale vidět, že John má svůj vůz stále rád a pojí ho s ním zajímavé pouto, kvůli kterému ho nejspíš nikdy neprodá. Zašlý červený Wrangler tak bude v jeho garáži i nadále vypadat poněkud nepatřičně, ovšem vedle řady exkluzivních zaplachtovaných sporťáků a limuzín bude mít asi to největší kouzlo.

Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.