Wrestluing jako takový je populární zejména v zámoří, ovšem některé celebrity z této divácky velice populární komedie prorazily z ringu i do světa filmu a staly se populární celosvětově. Nejlepším příkladem je Dwayne "The Rock" Johnson, ovšem ani takový John Cena nezůstává příliš pozadu
Jedním z jeho posledních počinů mimo svět wrestlingu je účast v internetovém pořadu o autech "John Cena: Auto Geek", kde prezentuje různé automobily - od těch nejexkluzivnějších supersportů přes luxusní limuzíny až po ty vlastní. A v díle z prvního týdne tohoto měsíce se pochlubil tím úplně prvním automobilem, který si pořídil za peníze vydělané z wrestlingu.
Jedná se o červený Jeep Wrangler z roku 1989, který si pořídil za první podepsanou smlouvu ještě roky předtím, než se stal slavným. Jak sám říká, jedná se o jeden z nejhorších vyrobených Jeepů, ovšem stále ho vlastní, stále ho miluje a rozhodně nemá v úmyslu ho kdykoliv prodat.
Co si budeme nalhávat, vůz rozhodně není v nejlepší kondici. Lak pamatuje lepší roky a koroze už vozu taky není cizí. To však Cena decentně přechází a chlubí se hlavně úpravami, které na voze provedl. Ať už jde o přední či zadní rám, větší kola, drsnější ráfky nebo ochranu světel, Cena si libuje v možnosti individualizace celého vozu. Dokonce se pochlubil i nefunkční anténkou, o které si myslel, že bude vypadat cool. Později se však ukázalo, že nejspíš neví co výraz "cool" znamená.
Pod kapotou Wrangleru se ukrývá 2.5 litrový čtyřválec o výkonu 150 koní, který je podle slov majitele pravděpodobně "tím nejhorším", co se do vozu dávalo. Motor je prý dokonce tak slabý, že po zařazení pětky začne Jeep zpomalovat. Proto John jezdí nanejvýš na čtyřku.
Co se týče akcelerace, z 0 na 96 km/h to prý Wrangler zvládne za dva týdny a 23 sekund. Tedy abychom byli přesnější, po dosažení 88 km/h prý budete sbírat dva týdny odvahu, abyste to na oněch 96 km/h vůbec vytáhli. John se o to přímo ve videu pokusí, ovšem jak sám říká, je to děsivý zážitek.
I přes řadu více či méně závažných nedostatků je ale vidět, že John má svůj vůz stále rád a pojí ho s ním zajímavé pouto, kvůli kterému ho nejspíš nikdy neprodá. Zašlý červený Wrangler tak bude v jeho garáži i nadále vypadat poněkud nepatřičně, ovšem vedle řady exkluzivních zaplachtovaných sporťáků a limuzín bude mít asi to největší kouzlo.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?