Automobilka Tesla v současné době nabízí pouze tři modely, ovšem karosářská varianta mezi nimi chybí. Co však mají dělat lidé, kteří si chtějí do kufru naložit svého psa a vyrazit s ním na výlet? Možností je hned několik, tento muž se však rozhodl pro unikátní přestavbu sedanu na kombi.
Oním mužem je jistý Phil Hayton, majitel Tesly Model S P90D, kterému v jeho Tesle zkrátka chyběla trocha prostoru k dobru pro jeho psa. Řešení? Přestavba elegantního sedanu na jedinečné kombi - kterému se jistá krása také nedá upřít.
Hoyton se do přestavby ale nepouštěl sám, pravděpodobně mu bylo jasné, že podobné zásahy vyžadují více než jen odvahu, trochu šikovnosti a peněz. Obrátil se proto na karosářskou společnost QWest z Norfolku, která mu s celou stavbou pomáhá / realizuje ji.
Jak se vám nová Tesla model S kombi líbí nebo nelíbí necháme na vás, nicméně Johnny Smith, velký milovník praktických rodinných vozů a moderátor pořadu "Fully Charged Show" shledal její design více než zdařilý.
Ve svém pořadu pak mluvil jak s majitelem automobilu, tak s ředitelem karosářské společnosti, podle jehož slov by se váha Tesly Model S kombi měla pohybovat zhruba na stejné hodnotě, kolik váží klasická Tesla. Karosářská společnost také věří, že díky úpravám karoserie by mohlo dojít na zlepšení aerodynamiky, což je v případě elektromobilů zvláště důležité pro maximalizaci dojezdu.
Více informací o celé přestavbě se dozvíte v samotném videu, kde je vyřčena celá řada zajímavých informací. Tou nejpodstatnější je však skutečnost, že celý projekt by mohl být dokončen již během 3 týdnů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.