V lese se dají najít různé věci. Příběh této Hondy NSX je však skutečně zajímavý, jelikož se nám podařilo zjistit podrobnější historii tohoto vozu. Veškeré události s tím spojené nejsou přitom nijak výjimečné, a mohou se stát komukoliv z nás.
Příběh se odehrává v lesích nedaleko ruského Petrohradu, kde byla na soukromém pozemku nalezena tato Honda NSX, odpočívající zde pěknou řádku let. Nálezcům se podařilo kontaktovat majitele a Hondu od něj odkoupit. V této chvíli je již v pořádku - čistá, zbavená mechů a plísní. Chybí pouze motor. A právě tento fakt upozornil na velmi zajímavou historii tohoto vozu.
Majiteli byla dovezena v roce 2005 z Německa, vše bylo v pořádku. Jenže Honda NSX je zvláště v Rusku opravdovým unikátem. Odhaduje se, že se v celé zemi bude nacházet pouze několik desítek vozů. Majitel tehdy dostal zajímavou nabídku, a to "oturbit" Hondu a přestavět ji na více než tisíc koní. Majitel souhlasil, jenže situace se dále vyvíjela jinak, než měla. Firma provádějící úpravy zpočátku nedodržela smluvený termín, později po majiteli chtěla další a další peníze. Těžko říci, jestli se majitel setkal s podvodníky, a nebo se s projektem opravdu vyskytly nějaké komplikace. Došla mu však trpělivost a auto si později, i bez motoru, nechal odvézt.
Celý příběh má poukazovat mimo jiné i na to, jak důležité je vybrat si firmu, které svěříte svůj vůz. Ať už budou požadované práce jakékoliv. Jak je vidět dnes už je naštěstí Honda v dobré kondici a snad se brzy dočká i nového motoru a lepší budoucnosti, než měla doposud.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?