V lese se dají najít různé věci. Příběh této Hondy NSX je však skutečně zajímavý, jelikož se nám podařilo zjistit podrobnější historii tohoto vozu. Veškeré události s tím spojené nejsou přitom nijak výjimečné, a mohou se stát komukoliv z nás.
Příběh se odehrává v lesích nedaleko ruského Petrohradu, kde byla na soukromém pozemku nalezena tato Honda NSX, odpočívající zde pěknou řádku let. Nálezcům se podařilo kontaktovat majitele a Hondu od něj odkoupit. V této chvíli je již v pořádku - čistá, zbavená mechů a plísní. Chybí pouze motor. A právě tento fakt upozornil na velmi zajímavou historii tohoto vozu.
Majiteli byla dovezena v roce 2005 z Německa, vše bylo v pořádku. Jenže Honda NSX je zvláště v Rusku opravdovým unikátem. Odhaduje se, že se v celé zemi bude nacházet pouze několik desítek vozů. Majitel tehdy dostal zajímavou nabídku, a to "oturbit" Hondu a přestavět ji na více než tisíc koní. Majitel souhlasil, jenže situace se dále vyvíjela jinak, než měla. Firma provádějící úpravy zpočátku nedodržela smluvený termín, později po majiteli chtěla další a další peníze. Těžko říci, jestli se majitel setkal s podvodníky, a nebo se s projektem opravdu vyskytly nějaké komplikace. Došla mu však trpělivost a auto si později, i bez motoru, nechal odvézt.
Celý příběh má poukazovat mimo jiné i na to, jak důležité je vybrat si firmu, které svěříte svůj vůz. Ať už budou požadované práce jakékoliv. Jak je vidět dnes už je naštěstí Honda v dobré kondici a snad se brzy dočká i nového motoru a lepší budoucnosti, než měla doposud.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?