Nejde však o výtvor samotné automobilky, velký podíl na něm mají technici z britské společnosti Arctic Trucks, kteří stáli za stvořením legendárního speciálu Polar Hilux. A jistě není nutné připomínat, jakého úspěchu tento model dosáhl pod taktovkou Top Gearu.
Hilux Bruiser si však nedává za cíl dobít severní pól, pouze vzdává hold legendárnímu dálkově ovládanému modelu Toyoty Hilux, který v osmdesátých letech vyráběla společnost Tamiya.
Upravený vůz vznikl na základě Hiluxu Extra Cab, který dostal konverzi AT35 právě od výše zmíněné společnosti Arctic Trucks. Tato úprava zahrnuje výměnu podvozku, úpravu diferenciálu a také podstatné zvětšení podběhů, díky čemuž bylo možné nainstalovat 35-palcové off-roadové pneumatiky.
Aby se Hilux co nejvíc přiblížil svému vzoru z osmdesátek, dostal speciální metalickou vinylovou fólii v odstínu "Diamond Blue", kterou dodali odborníci z Funkee Fish. Zbytek nálepek se pak dodělával ručně a na zakázku. Třešničkou na dortu se pak stala imitace antény a zapínání posuvným spínáčem.
Na rozdíl od dálkově řízeného Nissanu GT-R, o kterém jsme psali nedávno, má tahle Toyota všechny ovládajíc prvky původní a ovladač k nepotřebujete. Stačí naskočit za volant a k dipozici budete mít 148 koní generující dieselový čtyřválec, který pohání skrze šestistupňový manuál všechna kola.
Pokud se vám Hilux Bruiser zalíbil a začali jste po něm tajně toužit, máme pro vás špatnou zprávu. Vznikl pouze jediný exemplář a ten je určen k výstavám na různých akcích napříč Velkou Británií.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?