Nejde však o výtvor samotné automobilky, velký podíl na něm mají technici z britské společnosti Arctic Trucks, kteří stáli za stvořením legendárního speciálu Polar Hilux. A jistě není nutné připomínat, jakého úspěchu tento model dosáhl pod taktovkou Top Gearu.
Hilux Bruiser si však nedává za cíl dobít severní pól, pouze vzdává hold legendárnímu dálkově ovládanému modelu Toyoty Hilux, který v osmdesátých letech vyráběla společnost Tamiya.
Upravený vůz vznikl na základě Hiluxu Extra Cab, který dostal konverzi AT35 právě od výše zmíněné společnosti Arctic Trucks. Tato úprava zahrnuje výměnu podvozku, úpravu diferenciálu a také podstatné zvětšení podběhů, díky čemuž bylo možné nainstalovat 35-palcové off-roadové pneumatiky.
Aby se Hilux co nejvíc přiblížil svému vzoru z osmdesátek, dostal speciální metalickou vinylovou fólii v odstínu "Diamond Blue", kterou dodali odborníci z Funkee Fish. Zbytek nálepek se pak dodělával ručně a na zakázku. Třešničkou na dortu se pak stala imitace antény a zapínání posuvným spínáčem.
Na rozdíl od dálkově řízeného Nissanu GT-R, o kterém jsme psali nedávno, má tahle Toyota všechny ovládajíc prvky původní a ovladač k nepotřebujete. Stačí naskočit za volant a k dipozici budete mít 148 koní generující dieselový čtyřválec, který pohání skrze šestistupňový manuál všechna kola.
Pokud se vám Hilux Bruiser zalíbil a začali jste po něm tajně toužit, máme pro vás špatnou zprávu. Vznikl pouze jediný exemplář a ten je určen k výstavám na různých akcích napříč Velkou Británií.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.