Chevrolet se pochlubil speciální edicí modelu Camaro ve speciální edici "Hot Wheels 50th Anniversary", která oslavuje významné výročí těchto populárních autíček. Premiéra by se měla uskutečnit až na akci SEMA v Las Vegas, ovšem Chevrolet uvolnil fotografie i prezentační video o něco dříve.
Tato speciální edice by se měla začít prodávat až příští rok a nebude zrovna levnou záležitostí. Za pár stylových úprav totiž zákazník připlatí 4,995 dolarů, tedy cca 108 000 korun. Speciální edice bude dostupná pro varianty 2LT a 2SS a to jak ve variantě kupé, tak pro kabriolety.
A co tedy zákazníci za tento nemalý příplatek dostanou? Například unikátní oranžovou barvu "Crush orange", kterou po celé délce vozu protínají dva černé pruhy, které mají připomínat klasické autodráhy Hot Wheels.
Oranžového lakování se dočkaly také třmeny brzd, brzdová světla byla lehce zatmavena a úprav se dočkala i čelní maska, kde se objevují nově chromované detaily. V podbězích se objevila nová kovaná kola o průměru 20" palců a na voze nechybí ani několik znaků upozorňujících na speciální edici.
Změny se nevyhnuly ani interiéru. Na posádku čekají oranžovo-černá kožená sedadla , kontrastní oranžové prošívání kam jen oko dohlédne, oranžové bezpečnostní pásy, oranžové prvky na dveřích i ve středovém panelu a samozřejmě i speciální koberečky. Posledními detaily jsou pak loga Hot Wheels a speciální edice na prazích, na volantu a také na hlavových opěrkách.
Viceprezident společnosti Hot Wheels ve svém vyjádření uvedl, že v šedesátých letech se společnost Hot Wheels a model Camaro podílely na rozvíjení designu vozidel i zvyšování jejich rychlosti - a to jak ve světě reálných vozidel kategorie Pony cars, tak ve světě modelů. Je proto nadšen, že si nyní skalní příznivci autíček Hot Wheels mohou vychutnat esenci Hot Wheels ve skutečném Chevroletu Camaro.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.