Chevrolet se pochlubil speciální edicí modelu Camaro ve speciální edici "Hot Wheels 50th Anniversary", která oslavuje významné výročí těchto populárních autíček. Premiéra by se měla uskutečnit až na akci SEMA v Las Vegas, ovšem Chevrolet uvolnil fotografie i prezentační video o něco dříve.
Tato speciální edice by se měla začít prodávat až příští rok a nebude zrovna levnou záležitostí. Za pár stylových úprav totiž zákazník připlatí 4,995 dolarů, tedy cca 108 000 korun. Speciální edice bude dostupná pro varianty 2LT a 2SS a to jak ve variantě kupé, tak pro kabriolety.
A co tedy zákazníci za tento nemalý příplatek dostanou? Například unikátní oranžovou barvu "Crush orange", kterou po celé délce vozu protínají dva černé pruhy, které mají připomínat klasické autodráhy Hot Wheels.
Oranžového lakování se dočkaly také třmeny brzd, brzdová světla byla lehce zatmavena a úprav se dočkala i čelní maska, kde se objevují nově chromované detaily. V podbězích se objevila nová kovaná kola o průměru 20" palců a na voze nechybí ani několik znaků upozorňujících na speciální edici.
Změny se nevyhnuly ani interiéru. Na posádku čekají oranžovo-černá kožená sedadla , kontrastní oranžové prošívání kam jen oko dohlédne, oranžové bezpečnostní pásy, oranžové prvky na dveřích i ve středovém panelu a samozřejmě i speciální koberečky. Posledními detaily jsou pak loga Hot Wheels a speciální edice na prazích, na volantu a také na hlavových opěrkách.
Viceprezident společnosti Hot Wheels ve svém vyjádření uvedl, že v šedesátých letech se společnost Hot Wheels a model Camaro podílely na rozvíjení designu vozidel i zvyšování jejich rychlosti - a to jak ve světě reálných vozidel kategorie Pony cars, tak ve světě modelů. Je proto nadšen, že si nyní skalní příznivci autíček Hot Wheels mohou vychutnat esenci Hot Wheels ve skutečném Chevroletu Camaro.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?