Skupina dnes v Seattlu oznámila spuštění značky Free2Move na severoamerickém trhu ve formě platformy shromažďující služby mobility na chytrém telefonu. Aplikace Free2Move uživatelům umožňuje srovnávat polohu, vlastnosti a náklady různých dopravních prostředků, které jsou v Seattlu k dispozici, včetně nabídek automobilů v rámci carsharingu, který provozují společnosti Car2Go, Zipcar či TravelCar.
V následujících dvou měsících přibydou do nabídky i jízdní kola jako Ofo Bike, Lime Bike a Spin Bike. Cílem služby Free2Move je reagovat na nové potřeby spotřebitelů spojené s rostoucí urbanizací a digitalizací.
„Spuštění služby umožňující co nejefektivnější přemisťování z místa na místo podtrhuje závazek skupiny PSA zaměřit se na budoucnost,“ prohlásil Larry Dominique, ředitel severoamerické pobočky. „Služby mobility se vyvíjejí podle vnímání a způsobů spotřeby. Spuštění služby Free2Move v USA představuje jedinečný způsob, jak reagovat na to, co spotřebitele zajímá, a jak nabízet flexibilní platformu určenou pro rozvíjení budoucích výrobků.“
Uživatel si pomocí služby Free2Move může rezervovat nebo přímo získat dopravní prostředek, který si zvolí, a to na několik minut či několik dnů. V Evropě se služba rozšířila velmi rychle, v současnosti je dostupná v sedmi zemích (Francie, Španělsko, Německo, Velká Británie, Itálie, Rakousko a Švédsko), je do ní zapojeno 400 000 uživatelů a zhruba třicet provozovatelů. Spuštění v USA znamená další krok v projektu vstupu skupiny a severoamerický trh, který byl představen jako součást strategického plánu Push to Pass v dubnu 2016.
„S potěšením dnes oznamujeme zahájení našeho působení v Severní Americe, konkrétně v Seattlu,“ prohlásila Brigitte Courtehouxová, ředitelka divize Služby mobilního připojení a Nové mobility. „Přicházíme s novými nabídkami a objevujeme se v nových městech. Free2Move tak bude moci obohatit každodenní život Američanů, kteří podporují inovativní a nekonvenční způsoby dopravy.“
Intuitivní a funkční aplikace Free2Move je součástí snahy města Seattle rozvíjet efektivní řešení mobility. U spuštění služby Free2Move asistoval Scott Kubly, ředitel městské hromadné dopravy (SDOT) města Seattle, který nedávno představil projekt podporující inovativní prostředky mobility („New Mobility Playbook“).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?