Prémiové automobilky se vždy udávat trendy, nebo s nimi alespoň jít jak nejrychleji to šlo. Možná ani proto se nemůžeme divit, že hlavními prioritami pro britskou klasiku v podobě Bentley se nyní stává elektrifikace. V rozhovoru pro Car&Driver to řekl Wolfgang Durheimer, výkonný ředitel automobilky Bentley.
Mimo jiné také potvrdil, že třetí generace modelu Continentalu GT a příští generace prémiového SUV Bentayga budou nabízeny v hybridní variantách (plug-in hybrid) a krátce na to i v čistě elektrickém provedení.
Kromě toho současná hlava automobilky naznačila, že model Bentayga by se mohl dočkat jak varianty s prodlouženým rozvorem, tak varianty s karoserií ve tvaru kupé. Tím ovšem příval novinek neskončil, zákazníci Bentley by se údajně mohli dočkat i čtyřdveřového Continentalu GT nebo jeho sportovnější varianty Continental Type R.
Vzhledem k tomu, že je Wolfgang Durheimer i šéfem automobilky Bugatti, dozvěděli jsme se novinky i ohledně nového Chironu. První zpráva zní, že plánovaná produkce Chironu na příští rok už je vyprodána - celkem tak Bugatti našlo domov už pro 300 z plánovaných 500 modelů. Druhá zpráva se pak týká příští generace hypersportovní Bugatti, o které se bude rozhodovat až kolem roku 2019.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?