Prémiové automobilky se vždy udávat trendy, nebo s nimi alespoň jít jak nejrychleji to šlo. Možná ani proto se nemůžeme divit, že hlavními prioritami pro britskou klasiku v podobě Bentley se nyní stává elektrifikace. V rozhovoru pro Car&Driver to řekl Wolfgang Durheimer, výkonný ředitel automobilky Bentley.
Mimo jiné také potvrdil, že třetí generace modelu Continentalu GT a příští generace prémiového SUV Bentayga budou nabízeny v hybridní variantách (plug-in hybrid) a krátce na to i v čistě elektrickém provedení.
Kromě toho současná hlava automobilky naznačila, že model Bentayga by se mohl dočkat jak varianty s prodlouženým rozvorem, tak varianty s karoserií ve tvaru kupé. Tím ovšem příval novinek neskončil, zákazníci Bentley by se údajně mohli dočkat i čtyřdveřového Continentalu GT nebo jeho sportovnější varianty Continental Type R.
Vzhledem k tomu, že je Wolfgang Durheimer i šéfem automobilky Bugatti, dozvěděli jsme se novinky i ohledně nového Chironu. První zpráva zní, že plánovaná produkce Chironu na příští rok už je vyprodána - celkem tak Bugatti našlo domov už pro 300 z plánovaných 500 modelů. Druhá zpráva se pak týká příští generace hypersportovní Bugatti, o které se bude rozhodovat až kolem roku 2019.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?