Už představený koncept vozu, v třídveřovém provedení, nabízel až nadprůměrnou praktičnost. Kromě možnosti převážet opravdu dlouhý náklad, který lze doslova protáhnout přední maskou, si řidič může zvolit, zda vzadu vytvoří obrovský nákladový prostor, nebo zda vytvořit vůz schopný převážet 4 cestující.
Nyní odhalená čtyřdveřová varianta by měla nabízet praktičnost ještě mnohem vyšší. Rozvor kol se protáhl o 228 milimetrů a celková délka vzrostla na 4.038 milimetrů. Spolu s délkou narostl i nákladový prostor, který nově nabízí těžko uvěřitelných 2.860 litrů.
Rostoucí délka se samozřejmě podepsala na terénních schopnostech vozu, nájezdové úhly vpředu i vzadu zůstaly stejné, ovšem přejezdový úhel se z původních 33° přesunul na 31°.
Dvoudveřový i čtyřdveřový Bollinger B1 bude nabízen se dvěmi verzemi baterií, slabší nabídne dojezd 60 kWh, silnější 100 kWh. Oba vozy už je možné si zarezervovat na webových stránkách výrobce s nulovým poplatkem. Kdy bude Bollinger dostupný na trhu bohužel netušíme, ovšem už nyní by měly probíhat přípravy k zahájení výroby.