Začátkem letošního léta představila společnost Bollinger Motors pravděpodobně první skutečně drsný a elektrický Off-Road, který nabídne skvělou prostupnost terénem i praktičnost. První koncept nabízel pouze třídveřovou karoserii, ovšem nyní společnost ukázala návrh karoserie čtyřdveřové.
Už představený koncept vozu, v třídveřovém provedení, nabízel až nadprůměrnou praktičnost. Kromě možnosti převážet opravdu dlouhý náklad, který lze doslova protáhnout přední maskou, si řidič může zvolit, zda vzadu vytvoří obrovský nákladový prostor, nebo zda vytvořit vůz schopný převážet 4 cestující.
Nyní odhalená čtyřdveřová varianta by měla nabízet praktičnost ještě mnohem vyšší. Rozvor kol se protáhl o 228 milimetrů a celková délka vzrostla na 4.038 milimetrů. Spolu s délkou narostl i nákladový prostor, který nově nabízí těžko uvěřitelných 2.860 litrů.
Rostoucí délka se samozřejmě podepsala na terénních schopnostech vozu, nájezdové úhly vpředu i vzadu zůstaly stejné, ovšem přejezdový úhel se z původních 33° přesunul na 31°.
Dvoudveřový i čtyřdveřový Bollinger B1 bude nabízen se dvěmi verzemi baterií, slabší nabídne dojezd 60 kWh, silnější 100 kWh. Oba vozy už je možné si zarezervovat na webových stránkách výrobce s nulovým poplatkem. Kdy bude Bollinger dostupný na trhu bohužel netušíme, ovšem už nyní by měly probíhat přípravy k zahájení výroby.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?