Lidé jsou ochotni utratit za své čtyřnohé miláčky klidně i desetitisíce korun, což už si uvědomila řada společností, které tomu přizpůsobily svou nabídku. Tou poslední se stal Nissan, který ke svému modelu X-Trail začal nabízet speciální balíček pro pohodlné cestování se psem.
Začátkem tohoto roku prezentoval Nissan svůj koncept "Nissan X-Trail 4Dogs", jehož zavazadlový prostor byl upraven pro pohodlné, bezpečné a také čisté cestování se psy. V kufru tak nechyběl speciální polštář, bezpečnostní popruhy pro psa, miska s vodou, dávkovač krmení, lávka pro pohodlné nastupování nebo sprcha a fén speciálně pro psy.
Většina z nás si myslela, že se jedná jen o úsměvný ale nesmyslný koncept, ovšem lidé z Nissanu převedli jeho velkou část do reality. Ve Velké Británii si tak k Nissanu X-Trail můžete přikoupit za 599 liber (17.100 Kč) speciální "Paw Pack", který upraví zavazadlový prostor k pohodlnému cestovná s vaším psem.
Součástí tohoto balíčku je mříž k oddělení interiéru a kufru, skládací rampa pro pohodlné nastupování / vystupování menších nebo starších psů, ochranný kobereček, miska s ochranou proti rozlití vody, úložný prostor na drobnosti a samozřejmě pohodlný a umývatelný pelech pro psa.
Grant Richards, produktový manažer Nissanu pro Velkou Británii uvedl, že nový Nissan X-Trail s paketem Paw Pack chce umožnit zákazníkům pohodlné a bezpečné cestování s celou jejich rodinou, kam patří i jejich psi.
Paket "Paw Pack" je už nyní k dispozici u britských dealerů, zda se dostane i k nám na kontinent bohužel netušíme.
Kdybyste mi před deseti lety řekli, že jednou dám přednost značce Hyundai před německými modely, jako je Tiguan či Kodiaq, tak bych se jen tak lehce pousmál. Jenže ten den právě nastal a ačkoliv je to netradiční začátek recenze, tak rovnou „propálím“, jak se věci mají – vzal bych raději nové Santa Fe, než Kodiaq. Pojďte se podívat, proč tomu tak je a v čem se tento odvážný „kyborg“ liší od svých německých protějšků.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.