Značka DS spadala dlouhou dobu pod Citroen, ovšem to skončilo v roce 2014, kdy se osamostatnila jakožto luxusní odnož automobilky. V jejím repertoáru se poté skutečně objevila celá řada exkluzivních vozidel, ovšem Citroen nechce zaspat na vavřínech a tak stále vymýšlí nové způsoby, jak si svou exkluzivitu udržet. Tím posledním je možnost platit bezkontaktně klíčky od vozu
Nová služba bezkontaktního placení je prozatím funkční pouze ve Velké Británii, kde se jedná o první podobnou službu. Platit klíčkem pak mohou pouze majitelé vozu DS 3 Connected Chiq.
Klíč tohoto vozu je totiž vybaven integrovaným platebním čipem bPay a technologií RFID, díky které může fungovat jako klíč od auta i jako platební prostředek u bezkontaktních terminálů. Podobnou technologii využívají k bezkontaktním platbám i Apple a Android Pay.
Zákazníci, kteří si v září koupí nový DS 3 Connected Chic, si tak domů nepřivezou jen nový automobil, ale i technologii která jim dovolí zaplatit až 30 liber (855 Kč) u více než 550.000 obchodníků napříč celou Británií.
Kromě klíčku schopného bezkontaktních plateb ale nové DS3 nabídne mnohem víc, včetně různých úprav exteriéru, 17" palcových kol nebo LED světlometů. Modernizovaný interiér vozu pak nabídne Apple CarPlay nebo Mirror Link konektivitu se 7" palcovým dotykovým displejem infotainmentu. Vůz DS3 Connected Chic vyjde zájemce v Británii na 15,775 liber, tedy cca 450,000 korun.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?