Značka DS spadala dlouhou dobu pod Citroen, ovšem to skončilo v roce 2014, kdy se osamostatnila jakožto luxusní odnož automobilky. V jejím repertoáru se poté skutečně objevila celá řada exkluzivních vozidel, ovšem Citroen nechce zaspat na vavřínech a tak stále vymýšlí nové způsoby, jak si svou exkluzivitu udržet. Tím posledním je možnost platit bezkontaktně klíčky od vozu
Nová služba bezkontaktního placení je prozatím funkční pouze ve Velké Británii, kde se jedná o první podobnou službu. Platit klíčkem pak mohou pouze majitelé vozu DS 3 Connected Chiq.
Klíč tohoto vozu je totiž vybaven integrovaným platebním čipem bPay a technologií RFID, díky které může fungovat jako klíč od auta i jako platební prostředek u bezkontaktních terminálů. Podobnou technologii využívají k bezkontaktním platbám i Apple a Android Pay.
Zákazníci, kteří si v září koupí nový DS 3 Connected Chic, si tak domů nepřivezou jen nový automobil, ale i technologii která jim dovolí zaplatit až 30 liber (855 Kč) u více než 550.000 obchodníků napříč celou Británií.
Kromě klíčku schopného bezkontaktních plateb ale nové DS3 nabídne mnohem víc, včetně různých úprav exteriéru, 17" palcových kol nebo LED světlometů. Modernizovaný interiér vozu pak nabídne Apple CarPlay nebo Mirror Link konektivitu se 7" palcovým dotykovým displejem infotainmentu. Vůz DS3 Connected Chic vyjde zájemce v Británii na 15,775 liber, tedy cca 450,000 korun.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.