Když se za volant nové Alfy Romeo Giulia QV s výkonem 510 koní a pohonem zadních kol objeví trojice zkušených pilotů Formule 1 ze stáje Ferrari, pak se můžeme těšit na skutečně dokonalou podívanou plnou emocí a masivního pálení pneumatik.
V rámci nového reklamního spotu pro Alfu Romeo se za volantem modelu Giulia Quadrifoglio objevil čtyřnásobný šampion Formule 1 Sebastian Vettel, vítěz jednoho šampionátu Kimi Raikkonen a jejich týmový kolega ze stáje Ferrari, Antonio Giovinazzi. Společně se pak předháněli na okruhu a pálili pneumatiky - zkrátka typická reklama, sázící na emoce.
A co je nejlepším potvrzením skutečných emocí z řízení, než úsměv na tváři jinak vždy ledově chladného Kimi Raikkonena? Ten už si ostatně pro svůj přístup vysloužil přezdívku "Iceman", ovšem turbem přeplňovaný 2.9 litrový motor V6 nakonec vyvolal viditelné emoce i u něj.
Ještě aby ne, když pod kapotou modelu Giulia Quadrifoglio produkuje výkon 510 koňských sil a točivý moment 600 Nm, který na asfalt přenáší pouze zadní náprava. Alfa je navíc mrštná, hravá, z 0 na 100 akceleruje za 3,9 sekundy a její maximální rychlost dosahuje až 307 km/h.
Mnoho recenzí navíc novou Giulii bez rozpaků srovnává s mnohem dražšími sportovními sedany, jako jsou Mercedes-AMG C63 nebo BMW M3. Pokud tedy hledáte čtyřdveřové sportovní auto plné emocí, které dokáže rozesmát i ledově chladného finského závodníka F1, Giulia se zdá být jasnou volbou.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?