Když se za volant nové Alfy Romeo Giulia QV s výkonem 510 koní a pohonem zadních kol objeví trojice zkušených pilotů Formule 1 ze stáje Ferrari, pak se můžeme těšit na skutečně dokonalou podívanou plnou emocí a masivního pálení pneumatik.
V rámci nového reklamního spotu pro Alfu Romeo se za volantem modelu Giulia Quadrifoglio objevil čtyřnásobný šampion Formule 1 Sebastian Vettel, vítěz jednoho šampionátu Kimi Raikkonen a jejich týmový kolega ze stáje Ferrari, Antonio Giovinazzi. Společně se pak předháněli na okruhu a pálili pneumatiky - zkrátka typická reklama, sázící na emoce.
A co je nejlepším potvrzením skutečných emocí z řízení, než úsměv na tváři jinak vždy ledově chladného Kimi Raikkonena? Ten už si ostatně pro svůj přístup vysloužil přezdívku "Iceman", ovšem turbem přeplňovaný 2.9 litrový motor V6 nakonec vyvolal viditelné emoce i u něj.
Ještě aby ne, když pod kapotou modelu Giulia Quadrifoglio produkuje výkon 510 koňských sil a točivý moment 600 Nm, který na asfalt přenáší pouze zadní náprava. Alfa je navíc mrštná, hravá, z 0 na 100 akceleruje za 3,9 sekundy a její maximální rychlost dosahuje až 307 km/h.
Mnoho recenzí navíc novou Giulii bez rozpaků srovnává s mnohem dražšími sportovními sedany, jako jsou Mercedes-AMG C63 nebo BMW M3. Pokud tedy hledáte čtyřdveřové sportovní auto plné emocí, které dokáže rozesmát i ledově chladného finského závodníka F1, Giulia se zdá být jasnou volbou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.