Ve skutečnosti těch háčků ale bude víc. A nepůjde jen o ty metaforické, protože v tomhle autě byste měli poměrně slušnou šanci najít i klasický rybářský háček. A možná i nějakou tu rybu.
Ferrari 458 patří bezesporu k tomu nejlepšímu, co za několik posledních let z továrny automobilky vzešlo. Dá se tedy vcelku snadno předpokládat, že každá Italia si bude poměrně dobře držet svou cenu. Tedy s výjimkou této, která má sice najeto něco málo přes 4,200 kilometrů, ale její technický stav bude odpovídat spíše stovkám tisíc kilometrů.
Zvenku sice vypadá vůz poměrně dobře (rozhodně by vypadal lépe, kdyby nestál na čtyřech tvárnicích), ale po otevření dveří je vidět, že si prošel peklem. Tedy vlastně naopak - vodou. Bohužel nevíme kdy ani v jakém rozsahu, ale tohle Ferrari se bohužel stalo obětí záplav, jak uvádí prodávající na webu Copart.com.
Vůz, který momentálně hledá nového majitele, má na tachometru pouhých 4228 kilometrů a momentálně se nachází na Long Islandu, stát New York, kde si nejspíš ještě nějakou tu chvíli pobude.
A nelze se příliš divit, že zájemci se nehrnou. Popis vozu je totiž velice skromný co se detailů týče a titulek "zachránitelné" mnoho nadšení v potencionálním zájemci také nevzbudí. A nic na tom nemění ani fakt, že pod kapotou tohoto vozu se nachází skvostný 4,5 litrový motor V8 který by měl běžet a elektronika palubní desky podle fotografií funguje.
Navzdory ohromnému finančnímu riziku se ale přesto našlo pár troufalců, kteří by s tímhle Ferrari rádi zkusili štěstí. Poslední nabídka se tak 2 dny před koncem aukce pohybuje na částce 83,000 dolarů (1,8 milionu), ovšem to podle systému na webu Copart.com nesplňuje minimum, které si majitel za vůz přeje dostat.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.