Ve skutečnosti těch háčků ale bude víc. A nepůjde jen o ty metaforické, protože v tomhle autě byste měli poměrně slušnou šanci najít i klasický rybářský háček. A možná i nějakou tu rybu.
Ferrari 458 patří bezesporu k tomu nejlepšímu, co za několik posledních let z továrny automobilky vzešlo. Dá se tedy vcelku snadno předpokládat, že každá Italia si bude poměrně dobře držet svou cenu. Tedy s výjimkou této, která má sice najeto něco málo přes 4,200 kilometrů, ale její technický stav bude odpovídat spíše stovkám tisíc kilometrů.
Zvenku sice vypadá vůz poměrně dobře (rozhodně by vypadal lépe, kdyby nestál na čtyřech tvárnicích), ale po otevření dveří je vidět, že si prošel peklem. Tedy vlastně naopak - vodou. Bohužel nevíme kdy ani v jakém rozsahu, ale tohle Ferrari se bohužel stalo obětí záplav, jak uvádí prodávající na webu Copart.com.
Vůz, který momentálně hledá nového majitele, má na tachometru pouhých 4228 kilometrů a momentálně se nachází na Long Islandu, stát New York, kde si nejspíš ještě nějakou tu chvíli pobude.
A nelze se příliš divit, že zájemci se nehrnou. Popis vozu je totiž velice skromný co se detailů týče a titulek "zachránitelné" mnoho nadšení v potencionálním zájemci také nevzbudí. A nic na tom nemění ani fakt, že pod kapotou tohoto vozu se nachází skvostný 4,5 litrový motor V8 který by měl běžet a elektronika palubní desky podle fotografií funguje.
Navzdory ohromnému finančnímu riziku se ale přesto našlo pár troufalců, kteří by s tímhle Ferrari rádi zkusili štěstí. Poslední nabídka se tak 2 dny před koncem aukce pohybuje na částce 83,000 dolarů (1,8 milionu), ovšem to podle systému na webu Copart.com nesplňuje minimum, které si majitel za vůz přeje dostat.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?