Kompaktní SUV Jeep Renegade se s příchodem nového roku dočká drobné modernizace. Exteriér sice zůstane stejný, ovšem interiér nabídne nové estetické i praktické úpravy.
Jeep Renegade už je na trhu pár let, takže si drobnou modernizaci bezesporu zaslouží. Na změny exteriéru je však stále poněkud brzy, takže výrobce se zaměřil hlavně na interiér, jak uvedl web CarScoops.
Fotky přepracovaného interiéru k dispozici bohužel nemáme, ovšem podle dostupných informací by měl Renegade dostat nové čalounění látkových sedadel, upravené barvy interiéru a upraveny by měly být různé dekorativní rámečky. Další změny by měly zahrnovat přepracovanou grafiku voliče jízdních režimů "Selec-Terrain", přesunutý USB port a také dva nové úložné prostory.
Co se výbavy týče, základní varianta Renegade Sport by měla být nově vybavena 5" palcovým infoteinment systémem Uconnect 5.0 s Bluetooth konektivitou, 6 reproduktory a hlasovým ovládáním. K dispozici by ovšem měl být i systém Uconnect 4 se 7" palcovým displejem, který je kompatibilní s Apple CarPlay a Android Auto.
O dalších změnách bohužel nevíme, nicméně všechny modely Renegade by nově mohly být vybaveny parkovací kamerou ParkView a zájemci o Renegade Sport získají možnost připlatit si za panoramatickou střechu MySky. V nabídce motorů se žádní změny neočekávají.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?