Kompaktní SUV Jeep Renegade se s příchodem nového roku dočká drobné modernizace. Exteriér sice zůstane stejný, ovšem interiér nabídne nové estetické i praktické úpravy.
Jeep Renegade už je na trhu pár let, takže si drobnou modernizaci bezesporu zaslouží. Na změny exteriéru je však stále poněkud brzy, takže výrobce se zaměřil hlavně na interiér, jak uvedl web CarScoops.
Fotky přepracovaného interiéru k dispozici bohužel nemáme, ovšem podle dostupných informací by měl Renegade dostat nové čalounění látkových sedadel, upravené barvy interiéru a upraveny by měly být různé dekorativní rámečky. Další změny by měly zahrnovat přepracovanou grafiku voliče jízdních režimů "Selec-Terrain", přesunutý USB port a také dva nové úložné prostory.
Co se výbavy týče, základní varianta Renegade Sport by měla být nově vybavena 5" palcovým infoteinment systémem Uconnect 5.0 s Bluetooth konektivitou, 6 reproduktory a hlasovým ovládáním. K dispozici by ovšem měl být i systém Uconnect 4 se 7" palcovým displejem, který je kompatibilní s Apple CarPlay a Android Auto.
O dalších změnách bohužel nevíme, nicméně všechny modely Renegade by nově mohly být vybaveny parkovací kamerou ParkView a zájemci o Renegade Sport získají možnost připlatit si za panoramatickou střechu MySky. V nabídce motorů se žádní změny neočekávají.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.