Na autosalonu ve Frankfurtu, který bude veřejnosti zpřístupněn v období od 16. do 24. září, samozřejmě nemůže chybět ani stánek největšího výrobce automobilů na světě. Stánek Toyoty se ponese v duchu dvou hlavních témat.
Narůstající úspěch a význam hybridních technologií bude reprezentovat koncepční model Toyota C-HR Hy-Power, studie z dílny Evropského centra designu automobilky Toyota. Záměrem tohoto konceptu je ještě více zdůraznit emotivní a dynamický vzhled modelu Toyota C-HR a současně poukázat na další rozšiřování nabídky vozů Toyota vybavených hybridním pohonem, napříč klíčovými modely této značky.
Jedinečná 65 letá historie modelu a vedoucí postavení v otázkách kvality, odolnosti a spolehlivosti se na autosalonu přetaví do podoby nové Toyoty Land Cruiser, zde uváděné ve světové premiéře. Toyota slibuje, že nový Land Cruiser, postavený na v daném segmentu jedinečné odolné rámové konstrukci, vás spolehlivě doveze kamkoli si usmyslíte. A také vás v pořádku dopraví zpět.
Na stánku Toyota se kromě toho ukáže hot-hatch Yaris GRMN a nový Auris Touring Sports „Freestyle“, který přináší do modelové řady Auris další možnosti zákaznických úprav.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.