Na autosalonu ve Frankfurtu, který bude veřejnosti zpřístupněn v období od 16. do 24. září, samozřejmě nemůže chybět ani stánek největšího výrobce automobilů na světě. Stánek Toyoty se ponese v duchu dvou hlavních témat.
Narůstající úspěch a význam hybridních technologií bude reprezentovat koncepční model Toyota C-HR Hy-Power, studie z dílny Evropského centra designu automobilky Toyota. Záměrem tohoto konceptu je ještě více zdůraznit emotivní a dynamický vzhled modelu Toyota C-HR a současně poukázat na další rozšiřování nabídky vozů Toyota vybavených hybridním pohonem, napříč klíčovými modely této značky.
Jedinečná 65 letá historie modelu a vedoucí postavení v otázkách kvality, odolnosti a spolehlivosti se na autosalonu přetaví do podoby nové Toyoty Land Cruiser, zde uváděné ve světové premiéře. Toyota slibuje, že nový Land Cruiser, postavený na v daném segmentu jedinečné odolné rámové konstrukci, vás spolehlivě doveze kamkoli si usmyslíte. A také vás v pořádku dopraví zpět.
Na stánku Toyota se kromě toho ukáže hot-hatch Yaris GRMN a nový Auris Touring Sports „Freestyle“, který přináší do modelové řady Auris další možnosti zákaznických úprav.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?