Nový Frod GT je na silnicích jen chvíli, ovšem nyní se dočkal již druhé limitované edice. Jde o '67 Heritage Edition, která vzdává hold vítězství Fordu GT40 na závodech 24 hodin Le Mans v roce 1967. Tato speciální edice byla představena během akce "Monterey Car Week"
Edice '67 Heritage zahalí karoserii vozu do závodní červené barvy, kterou protíná dvojice bílých závodních pruhů. Chybět však nebudou ani odhalené části karbonových dílů karoserie. Dalším rozdílem oproti klasickému GT pak budou bílé kruhy s číslem 1 na přední kapotě i dveřích, 20 palcová kovaná kola, rudé třmeny brzd nebo zářivě stříbrné kryty zpětných zrcátek.
Drobných úprav se dočkal i interiér, který dostal červení bezpečnostní pásy, karbonová sedadla prošívaná rudou nití, šedá pádla řazení pod volantem nebo palubní desku doplněnou o prvky z nerezu.
Samozřejmostí u každého vozu pak bude plaketa s unikátním sériovým číslem nebo palubní deska a prahy dveří z karbonu.
Tato limitovaná edice bude dostupná pouze v roce 2018, podobně jako první limitovaná edice, která oslavovala první vítězství Fordu v Le Man a k mání byla pouze letos.
Garen Nicoghosian, designér exteriéru, označil první limitovanou edici jako obrovský úspěch, na který by Ford nyní rád navázal. Oslavovat úspěchy první generace Fordu GT40 je zkrátka něco, v čem by měla automobilky dle jeho slov pokračovat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?