Aukční společnost RM Sotheby má na svých stránkách v současné době vystaveno několik nádherných a vzácných vozů Ferrari, mezi nimiž vyčnívají i dva modely Enzo. Jeden je nalakován v klasické černé barvě, ten druhý se však pyšní zakázkově předělávanou barvou Tour de France Blu z dílny Ferrari Classiche.
Tento nádherný vůz vyrobený v roce 2004 byl původně nalakován do do unikátní barvy Matt Titanio Extra Campionario a zamířil do vlastnictví člena královské rodiny ze středního východu, který tou dobou žil v Londýně.
V jeho vlastnictví však vydržel jen do roku 2008, kdy ho vydražil jeho nový majitel. Ten vůz svěřil do rukou lidí z oddělení Ferrari Classiche, kteří vůz zrenovovali a přelakovali do modré barvy Tour de France Blu. Před pár lety vůz znovu změnil majitele a dostal se do rukou toho současného, který si pečlivě evidoval všechny doklady i servisní historii. K vozu také nechybí originální příslušenství včetně nářadí ani certifikáty z Ferrari Classiche.
Podle popisu je vůz v perfektním stavu, což není nic překvapivého, když s ním jeho původní vlastníci neujeli více než 8,884 kilometrů. Interiér čalouněný ve světle hnědé kůži tak vypadá takřka nepoužívaně a na jeho modrém laku těžko najdeme nějakou nedokonalost.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.