Aukční společnost RM Sotheby má na svých stránkách v současné době vystaveno několik nádherných a vzácných vozů Ferrari, mezi nimiž vyčnívají i dva modely Enzo. Jeden je nalakován v klasické černé barvě, ten druhý se však pyšní zakázkově předělávanou barvou Tour de France Blu z dílny Ferrari Classiche.
Tento nádherný vůz vyrobený v roce 2004 byl původně nalakován do do unikátní barvy Matt Titanio Extra Campionario a zamířil do vlastnictví člena královské rodiny ze středního východu, který tou dobou žil v Londýně.
V jeho vlastnictví však vydržel jen do roku 2008, kdy ho vydražil jeho nový majitel. Ten vůz svěřil do rukou lidí z oddělení Ferrari Classiche, kteří vůz zrenovovali a přelakovali do modré barvy Tour de France Blu. Před pár lety vůz znovu změnil majitele a dostal se do rukou toho současného, který si pečlivě evidoval všechny doklady i servisní historii. K vozu také nechybí originální příslušenství včetně nářadí ani certifikáty z Ferrari Classiche.
Podle popisu je vůz v perfektním stavu, což není nic překvapivého, když s ním jeho původní vlastníci neujeli více než 8,884 kilometrů. Interiér čalouněný ve světle hnědé kůži tak vypadá takřka nepoužívaně a na jeho modrém laku těžko najdeme nějakou nedokonalost.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.