Bugatti Chiron je bezpochyby jedno z nejzajímavějších aut současnosti. Nenajde se snad nikdo, kdo by neslyšel o jeho výkonu, luxusu, zpracování či neuvěřitelné rychlosti které je schopen dosáhnout. Některým lidem se to však zdá málo a tak vznikají podobně šílené kreace, jako je tento post-apokalyptický Chiron.
Grafické úpravy slavných sportovních vozidel nejsou žádnou novinkou, ale některé z nich si zkrátka říkají o pozornost více než ty ostatní. Jednou z takových úprav je i tato předělávka Chironu, který jako by vypadl z filmu Mad Max.
Tato kreace je dílem designéra, který své výtvory publikuje na Facebookovém profilu "Javier Oquendo Design" a jeho výtvory sleduje přes 4,000 lidí. Na svém kontě má kromě nesmyslných úprav vozidel i serióznější projekty, jako třeba McLaren 720S Shooting Brake nebo futuristický hasičský vůz. Pojďme se ale vrátit k tomuto Chironu.
Ten totiž dostal skutečně nevídané úpravy. Aerodynamický design vozu rozbil pevnostní nárazník s rámem a přídavnými světlomety, plastová rozšíření blatníků a také prapodivný střešní nosič, jehož konstrukce se táhne až k zadnímu nárazníku vozu.
Na střeše přibyla přídavná dálková světla a pořádná rezerva, která doplňuje čtyři ohromná terénní kola ve zvětšených podbězích. Ty sice nebudou mít s problémy s trakcí, ale rychlosti okolo 300 km/h by jistě byly daleko za jejich možnostmi.
Jedná se zkrátka o naprostou šílenost, která však vypadá překvapivě zajímavě. Ostatně posuďte sami.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?