Názory na Bentley Continental GT se různí, ovšem aby takový vůz vydržel na trhu čtrnáct let, to už je úctyhodné. Automobilka se proto rozhodla oslavit toto "výročí" speciální edicí "Timeless Series", která mezi ostatními Continentaly bezpochyby vynikne
Opulentní Continental GT "Timeless Series" dostanete pouze ve variantě bez střechy, ovšem uvnitř pocítíte skutečný dojem luxusu a odlišnosti od ostatních Continentalů, kterých už po světě jezdí skutečně mnoho - ostatně jedná se o nejprodávanější model značky.
Na exteriéru vozu se toho příliš nezměnilo, jediným patrným detailem jsou světlé mřížky čelní masky. Uvnitř vozu se toho však událo hodně. Od luxusního koženého čalounění, přes speciální dřevěné obložení až po technické novinky, mezi které patří například přední odvětrávané sedačky s masážní funkcí nebo vylepšená couvací kamera.
Chybět samozřejmě nesmí ani "loga" upozorňující na to, že sedíte v exkluzivní edici. Některá tak najdete na palubní desce, jiná na prazích a cestu si dokonce našla i do světelných projektorů, které osvětlují prostor před dveřmi během vystupování i nastupování.
Američtí zákazníci se mohou těšit na motor W12 o objemu 6.0 litru o výkonu 582 koní, které roztáčejí 21" palcové disky. Kusy vyrobené pro Evropu budou vybaveny slabším osmiválcem o objemu 4.0 litru, která je přeplňován dvojicí turbodmychadel. Na 20" palcová kola tak bude přenášen výkon 521 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.