Automobilka Lamborghini má na sém kontě řadu extrémních vozů, které se dodávaly jen v omezených sériích. Pokud byste však v posledních letech zatoužili po skutečném unikátu této společnosti, pak je pro vás Concept S to pravé. Tento automobil se totiž vyrobil jen v jednom jediném exempláři.
Pokud jste vždy toužili po jedinečném automobilu značky Lamborghini, pak je pro vás Concept S z roku 2006 přesně tím pravým. A navíc se brzy chystá do prodeje na, konkrétně 18. srpna tohoto roku na akci v Monterey, kterou pořádá aukční portál RM Sothebys.
Tento koncept byl poprvé prezentován v roce 2005, a to pouze jako nepohyblivá designová studie velmi extrémního Lamborghini Gallardo Spyder.
O rok později, v roce 2006, však byla postavena plně funkční verze toho to konceptu. Vůz dostal pouze přepracované čelní sklo, bez kterého by neprošel homologací. Automobilka měla původně v úmyslu vyrobit cca 100 kusů tohoto extrémního vozu, který by byl nabídnut těm nejvěrnějším zákazníkům. Na to však nakonec nedošlo, neboť stavba vozu se ukázala být velice zdlouhavou a nákladnou. První vůz tak zůstal i posledním.
Díky své jedinečnosti se však těšil velké popularitě. Po prodeji soukromému majiteli byl vůz velice často zván zpět do automobilky, kde byl vystavován. Také se ukázal na světoznámé akci Pebble Beach Concours d’Elegance, kde byl vystaven dokonce dvakrát.
Pod kapotou je samozřejmě klasický motor V10 o výkonu 520 koní, ovšem více technických dat o něm známo není. Víme však, že vůz má najeto pouhých 180 kilometrů, přičemž většinu z nich urazil po testovacích tratích, nebo na výstavách.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.