Tato nabídka se opírá o zkušenosti získané při internetovém prodeji, který již od listopadu 2016 využívá Citroën v Brazílii, od ledna 2017 Peugeot ve Velké Británii a značka DS ho od března 2017 používá pro prodej svého modelu DS7 Crossback v osmi evropských zemích. Nabídka bude postupně rozšířena do dalších zemí Evropy.
První zákazníci už tento způsob hojně používají: ve Velké Británii vzrostl prodej vozů značky Peugeot fygitálním způsobem (spojení slov „fyzický“ a „digitální“, pro označení nákupu, který probíhá digitálně na internetu a je dokončen fyzicky u prodejce) v první polovině roku 2017 o 75 %, podíl na trhu vzrostl téměř o 40 %. V Brazílii proběhlo více než 200 objednávek online.
Ve Francii si tak nyní zákazníci mohou nejen zakoupit vozidlo, ale mohou si také nakonfigurovat možnosti financování či odprodej svého starého vozu a v těchto případech dokončit svou objednávku u prodejce. Postupně se nabídka služeb rozšíří, nejprve o možnost uzavírání smlouvy na financování online.
Ředitel pro prodej a marketing skupiny PSA Stephen Norman při této příležitosti prohlásil: „Spuštění této nabídky je součástí našeho plánu Push to Pass, jehož cílem zaměřit naši strategii co nejvíce na klienty. Skupina reaguje na očekávání zákazníka, který se o nákupu vozu rozhoduje na internetu, a připravuje se tak na další etapu, kdy se již auta budou prodávat kompletně online. Je to tedy příležitost pro získání nových obchodních příležitostí pro náš další růst.“