Moderní reinkarnace Fiatu 500 se dočkala podobných úspěchů, jako jeho duchovní předchůdce, který kdysi pomohl motorizovat Itálii. Krátce po oslavách 60 let od vzniku první generace tohoto kompaktního městského vozítka byl vyroben jubilejní dvoumiliontý kus.
Jubilejní Fiat 500 sjel z výrobní linky v provedení 500S, pod jehož kapotou je ukryt dvouválcový motor TwinAir o objemu 0,9 litru, který dokáže díky přeplňování vyvinout výkon úctyhodných 105 koní. Z jízdy s tímto významným modelem, jež nese červený lak Passion Red, se bude moci těšit zákaznice žijící v Německu.
Model S patří k nejsilnějším verzím tohoto kompaktního městského vozu. Kromě výkonného motoru se vyznačuje i speciální výbavou, která zahrnuje sportovní body-kit zahrnující dynamičtější nárazníky, prahy a decentní spoiler. Sportovnost vozu podtrhují černá 16" palcová litá kola.
Že tento jubilejní Fiat zamířil do Německa není náhodou. Během tří let se v Německu prodalo více než 200,000 těchto vozidel a zájem o ně stále roste. Ostatně Fiat je ve své třídě premiantem, ostatně více než 80% vozidel Fiat 500 je prodáno za hranicemi Itálie.
K oslavě výroby a prodeje dvoumiliontého vozu automobilka vytvořila i krátké video, které zachycuje celou cestu automobilu od výroby až po předání nové majitelce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.