Moderní reinkarnace Fiatu 500 se dočkala podobných úspěchů, jako jeho duchovní předchůdce, který kdysi pomohl motorizovat Itálii. Krátce po oslavách 60 let od vzniku první generace tohoto kompaktního městského vozítka byl vyroben jubilejní dvoumiliontý kus.
Jubilejní Fiat 500 sjel z výrobní linky v provedení 500S, pod jehož kapotou je ukryt dvouválcový motor TwinAir o objemu 0,9 litru, který dokáže díky přeplňování vyvinout výkon úctyhodných 105 koní. Z jízdy s tímto významným modelem, jež nese červený lak Passion Red, se bude moci těšit zákaznice žijící v Německu.
Model S patří k nejsilnějším verzím tohoto kompaktního městského vozu. Kromě výkonného motoru se vyznačuje i speciální výbavou, která zahrnuje sportovní body-kit zahrnující dynamičtější nárazníky, prahy a decentní spoiler. Sportovnost vozu podtrhují černá 16" palcová litá kola.
Že tento jubilejní Fiat zamířil do Německa není náhodou. Během tří let se v Německu prodalo více než 200,000 těchto vozidel a zájem o ně stále roste. Ostatně Fiat je ve své třídě premiantem, ostatně více než 80% vozidel Fiat 500 je prodáno za hranicemi Itálie.
K oslavě výroby a prodeje dvoumiliontého vozu automobilka vytvořila i krátké video, které zachycuje celou cestu automobilu od výroby až po předání nové majitelce.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?