Prodat automobil v hodnotě několika desítek tisíc dolarů, jen kvůli sjetým pneumatikám v hodnotě pár stovek dolarů, je až neuvěřitelná pitomost. Myslet si však, že u nové Tesly s pohonem všech kol se pneumatiky sjíždět nebudou, je snad arci-pitomost.
Americký YouTuber z kanálu "WHAT'S INSIDE? FAMILY" nedávno pobavil i pobouřil motoristický svět, když se rozhodl prodat svou Teslu model S jen proto, že má sjeté zadní pneumatiky a kvůli tomu je nebezpečná.
Že se u těžších vozů s pohonem zadních kol více opotřebovávají zadní pneumatiky je zkrátka dané. Tento YouTuber si však stěžoval na to, že to je chyba celého automobilu, který je příliš těžký a kvůli pohonu zadní nápravy se jeho zadní pneumatiky sjíždějí moc rychle, díky čemuž je vůz na vodě špatně ovladatelný a vlastně i nebezpečný.
Ve videu už však neuvádí, jak s vozem jezdil, nebo zda pneumatiky na voze pravidelně "rotoval", aby bylo sjíždění pravidelné na obou nápravách. Místo toho vůz prodal a pořídil si náhradu - novou Teslu model X.
Jak totiž YouTuber ve svém videu uvedl, je skálopevně přesvědčen, že díky pohonu všech kol se pneumatiky sjíždět nebudou - zřejmě nějakým kouzlem.
We ditched the RWD for that reason alone and upgraded to all wheel drive pic.twitter.com/mkzx53gWT6
— WHAT'S INSIDE? (@whatsinside) 5. července 2017
A tak místo toho, aby se o pneumatiky staral a naučil se pracovat s plynem, pořídil si mnohem větší a těžší automobil, který bude sjíždět pneumatiky ještě rychleji, ovšem tentokrát rovnoměrně na obou nápravách.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.