Prodat automobil v hodnotě několika desítek tisíc dolarů, jen kvůli sjetým pneumatikám v hodnotě pár stovek dolarů, je až neuvěřitelná pitomost. Myslet si však, že u nové Tesly s pohonem všech kol se pneumatiky sjíždět nebudou, je snad arci-pitomost.
Americký YouTuber z kanálu "WHAT'S INSIDE? FAMILY" nedávno pobavil i pobouřil motoristický svět, když se rozhodl prodat svou Teslu model S jen proto, že má sjeté zadní pneumatiky a kvůli tomu je nebezpečná.
Že se u těžších vozů s pohonem zadních kol více opotřebovávají zadní pneumatiky je zkrátka dané. Tento YouTuber si však stěžoval na to, že to je chyba celého automobilu, který je příliš těžký a kvůli pohonu zadní nápravy se jeho zadní pneumatiky sjíždějí moc rychle, díky čemuž je vůz na vodě špatně ovladatelný a vlastně i nebezpečný.
Ve videu už však neuvádí, jak s vozem jezdil, nebo zda pneumatiky na voze pravidelně "rotoval", aby bylo sjíždění pravidelné na obou nápravách. Místo toho vůz prodal a pořídil si náhradu - novou Teslu model X.
Jak totiž YouTuber ve svém videu uvedl, je skálopevně přesvědčen, že díky pohonu všech kol se pneumatiky sjíždět nebudou - zřejmě nějakým kouzlem.
We ditched the RWD for that reason alone and upgraded to all wheel drive pic.twitter.com/mkzx53gWT6
— WHAT'S INSIDE? (@whatsinside) 5. července 2017
A tak místo toho, aby se o pneumatiky staral a naučil se pracovat s plynem, pořídil si mnohem větší a těžší automobil, který bude sjíždět pneumatiky ještě rychleji, ovšem tentokrát rovnoměrně na obou nápravách.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?