Nissan potvrdil, že přicházející nový Nissan Leaf bude prvním vozidlem v globální produktové nabídce automobilky, které bude vybaveno technologií ProPILOT Park. Tato technologie pomáhá řidičům při parkování tím, že automaticky navádí vůz do parkovacího místa.
Technologie ProPILOT Park osvobozuje řidiče od jednoho z nejúmornějších a občas i nejnáročnějších úkolů při řízení. Dává vám jistotu, že v jakékoli situaci dokážete perfektně zaparkovat.
Radary a kamery nového Nissanu LEAF snadno navedou vůz do podélného či šikmého parkovacího místa nebo do příčného stání, ať už popředu či zacouváním, a to stisknutím jediného tlačítka. Sníží se tak stres řidiče, který pouze sleduje prostor okolo vozidla a v případě potřeby přibrzdí. Tato technologie se dokáže přizpůsobit i těm nejtěsnějším uličkám měst.
Technologie parkování jedním tlačítkem představuje další milník v závazku společnosti Nissan zavádět přístupné a vyspělé technologie pomáhající řidičům do sériově vyráběných vozidel. Vývoj technologií ProPILOT, jejichž cílem je zajistit větší bezpečnost a potěšení z jízdy, je součástí projektu Inteligentní mobility společnosti Nissan. Ten má změnit způsob, jakým se auta řídí, pohání a integrují do společnosti.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.