Nissan potvrdil, že přicházející nový Nissan Leaf bude prvním vozidlem v globální produktové nabídce automobilky, které bude vybaveno technologií ProPILOT Park. Tato technologie pomáhá řidičům při parkování tím, že automaticky navádí vůz do parkovacího místa.
Technologie ProPILOT Park osvobozuje řidiče od jednoho z nejúmornějších a občas i nejnáročnějších úkolů při řízení. Dává vám jistotu, že v jakékoli situaci dokážete perfektně zaparkovat.
Radary a kamery nového Nissanu LEAF snadno navedou vůz do podélného či šikmého parkovacího místa nebo do příčného stání, ať už popředu či zacouváním, a to stisknutím jediného tlačítka. Sníží se tak stres řidiče, který pouze sleduje prostor okolo vozidla a v případě potřeby přibrzdí. Tato technologie se dokáže přizpůsobit i těm nejtěsnějším uličkám měst.
Technologie parkování jedním tlačítkem představuje další milník v závazku společnosti Nissan zavádět přístupné a vyspělé technologie pomáhající řidičům do sériově vyráběných vozidel. Vývoj technologií ProPILOT, jejichž cílem je zajistit větší bezpečnost a potěšení z jízdy, je součástí projektu Inteligentní mobility společnosti Nissan. Ten má změnit způsob, jakým se auta řídí, pohání a integrují do společnosti.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?