Nissan potvrdil, že přicházející nový Nissan Leaf bude prvním vozidlem v globální produktové nabídce automobilky, které bude vybaveno technologií ProPILOT Park. Tato technologie pomáhá řidičům při parkování tím, že automaticky navádí vůz do parkovacího místa.
Technologie ProPILOT Park osvobozuje řidiče od jednoho z nejúmornějších a občas i nejnáročnějších úkolů při řízení. Dává vám jistotu, že v jakékoli situaci dokážete perfektně zaparkovat.
Radary a kamery nového Nissanu LEAF snadno navedou vůz do podélného či šikmého parkovacího místa nebo do příčného stání, ať už popředu či zacouváním, a to stisknutím jediného tlačítka. Sníží se tak stres řidiče, který pouze sleduje prostor okolo vozidla a v případě potřeby přibrzdí. Tato technologie se dokáže přizpůsobit i těm nejtěsnějším uličkám měst.
Technologie parkování jedním tlačítkem představuje další milník v závazku společnosti Nissan zavádět přístupné a vyspělé technologie pomáhající řidičům do sériově vyráběných vozidel. Vývoj technologií ProPILOT, jejichž cílem je zajistit větší bezpečnost a potěšení z jízdy, je součástí projektu Inteligentní mobility společnosti Nissan. Ten má změnit způsob, jakým se auta řídí, pohání a integrují do společnosti.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?