Nissan potvrdil, že přicházející nový Nissan Leaf bude prvním vozidlem v globální produktové nabídce automobilky, které bude vybaveno technologií ProPILOT Park. Tato technologie pomáhá řidičům při parkování tím, že automaticky navádí vůz do parkovacího místa.
Technologie ProPILOT Park osvobozuje řidiče od jednoho z nejúmornějších a občas i nejnáročnějších úkolů při řízení. Dává vám jistotu, že v jakékoli situaci dokážete perfektně zaparkovat.
Radary a kamery nového Nissanu LEAF snadno navedou vůz do podélného či šikmého parkovacího místa nebo do příčného stání, ať už popředu či zacouváním, a to stisknutím jediného tlačítka. Sníží se tak stres řidiče, který pouze sleduje prostor okolo vozidla a v případě potřeby přibrzdí. Tato technologie se dokáže přizpůsobit i těm nejtěsnějším uličkám měst.
Technologie parkování jedním tlačítkem představuje další milník v závazku společnosti Nissan zavádět přístupné a vyspělé technologie pomáhající řidičům do sériově vyráběných vozidel. Vývoj technologií ProPILOT, jejichž cílem je zajistit větší bezpečnost a potěšení z jízdy, je součástí projektu Inteligentní mobility společnosti Nissan. Ten má změnit způsob, jakým se auta řídí, pohání a integrují do společnosti.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.