Taxikáři v České republice jsou poměrně málo kreativní, co se vozového parku týče. Nekonečnou řadu Octavií a Superbů jen místy rozbije bílá Audi, nebo postarší Mercedes. V zahraničí jsou však taxikářské společnosti v tomto směru nápaditější - například v Anglii vás odvezou v Lamborghini Huracan.
Tímto nádherným sportovním vozem se mohou svézt obyvatelé či návštěvníci anglického města Lincoln, kde sídlí přepravní společnost Handsome Cabs. Její zákazníci si mohou dle listu The Sun objednat Huracan jak na klasickou přepravu z bodu A do bodu B, tak na různé večírky, maturity, svatby, pracovní schůzky, atd,.
A proč právě Huracan? Jak říká John Bishop, vlastník celé společnosti, "Chtěli jsme se něčím výrazně odlišovat" a k tomu účelu je Lamborghini ve světě přepravních firem skvělou volbou. Celý nápad s italským sportovním vozem vznikl asi před rokem, a od té doby John pracoval na jeho realizaci. Ačkoliv vůz může sloužit jako klasické taxi, předpokládá se, že si ho budou zákazníci vyžadovat zejména na promoce či obchodní schůzky.
Not your average cab - we’ve granted @HandsomeCabs a private hire licence for a Lamborghini! #SuperCab pic.twitter.com/XwcLhexAkz
— Lincoln Council (@lincolncouncil) 21. června 2017
Ostatně co se praktičnosti týče, Huracan se svými dvěma sedadly příliš neoslní. Jaký o něj bude zájem se ale dozvíme již za dva týdny, kdy bude vypuštěn do ostrého provozu. Do té doby však musí společnost nastavit ceník a zajistit si vhodné pojištění.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.