Vývoj automobilů i chytrých technologií se postupem doby začíná stále silněji prolínat. Automobilka Škoda Auto však pojala nápad po svém a připravila si pro své zákazníky reklamu spojenou s biologickými implantáty
Jak lépe informovat zákazníky o nové mobilní aplikaci Škoda Connect, než vtipnou reklamou? A přesně takovou reklamu si připravila automobilka Škoda Auto pro své zákazníky v anglicky mluvících zemích.
Prodejce automobilů značky Škoda vždy přivítal herce (zákazníka) v autosalonu a začal jim představovat novou Škodu Kodiaq. Jakmile se dostal k možnostem konektivity, vyhrnul si rukáv a ukázal malou obrazovku na svém předloktí. Samozřejmě se jedná jen o telefon, který byl na jeho ruce perfektně zamaskován.
Reakce herců jsou perfektní, celá anglicky mluvená reklama má však malý háček - pokud se pečlivě podíváte na display telefonu, uvidíte, že vůz se nachází v obci Solnice, nedaleko Kvasin. Jinak by však reklama se skrytou kamerou byla dokonalá.
Cílem reklamy je však zajímavým způsobem upozornit na novou aplikaci Škoda Connect, díky které máte neustály přehled o svém voze. V telefonu si tak snadno zjistíte, kde se váš vůz právě nachází, zda jste ho zamkli, kolik paliva zbývá v nádrži, atd.. Mimo to však aplikace disponuje i funkcí "Honk&Flash", kdy vám vůz zatroubením a rozsvícením světel pomůže najít ho na přeplněném parkovišti.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.