Padělá se vše, dokonce i náhradní díly. A firmám dochází trpělivost

AutoRoad.cz, 8. června 2017, 20:39 Aktualizováno 9.6.2017, 12:05 Google+

Padělané díly mohou zákazníky oklamat svou velkou podobností s originálními díly. Bezpečnostní štítky umožní zákazníkům, dodavatelům i celním úředníkům ověřovat originální díly Peugeot, Citroën a DS a také náhradní díly Eurorepar.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Skupina PSA oceněna za technologické řešení ochrany svých značek

Skupina PSA oceněna za technologické řešení ochrany svých značek | foto: PSA Groupe

Sdílejte článek

Na obal náhradních dílů a příslušenství je umístěn bezpečnostní štítek, který je jedinečný a obsahuje hologram, unikátní identifikační číslo a QR kód umožňující ověřit pravost výrobku. Certifikované bezpečnostní štítky bude dodávat partner skupiny PSA v tomto projektu - společnost TESA SCRIBOS - jediná autorizovaná tiskařská firma na světě. Díky těmto štítkům  bude možné výrobky sledovat po celou dobu - od výroby až po přijetí dodavatelem.

Padělání dnes představuje skutečnou stínovou ekonomiku, jejíž roční náklady pro globální ekonomiku se odhadují na 55 miliard eur. Nízká kvalita padělaných výrobků představuje hrozbu pro bezpečnost spotřebitelů. V oblasti automobilového průmyslu neposkytují padělané výrobky stejné záruky, pokud jde o bezpečnost, šetrný přístup k životnímu prostředí a dodržování předpisů. Padělání představuje rovněž hospodářské riziko pro firmy. Poklesem obratu firem se snižuje také jejich schopnost investovat, inovovat a udržovat pracovní místa.

Proto je nezbytné, aby výrobci automobilů posílili bezpečnost svých výrobků a ochránila tak své zákazníky, značky, svou image i ekonomickou činnost.

Vytisknout

Diskuze: Padělá se vše, dokonce i náhradní díly. A firmám dochází trpělivost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

reklama

Doporučujeme

Audi RS Concept

Za takový hypersport by se Audi rozhodně nemuselo stydět

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud