Padělané díly mohou zákazníky oklamat svou velkou podobností s originálními díly. Bezpečnostní štítky umožní zákazníkům, dodavatelům i celním úředníkům ověřovat originální díly Peugeot, Citroën a DS a také náhradní díly Eurorepar.
Na obal náhradních dílů a příslušenství je umístěn bezpečnostní štítek, který je jedinečný a obsahuje hologram, unikátní identifikační číslo a QR kód umožňující ověřit pravost výrobku. Certifikované bezpečnostní štítky bude dodávat partner skupiny PSA v tomto projektu - společnost TESA SCRIBOS - jediná autorizovaná tiskařská firma na světě. Díky těmto štítkům bude možné výrobky sledovat po celou dobu - od výroby až po přijetí dodavatelem.
Padělání dnes představuje skutečnou stínovou ekonomiku, jejíž roční náklady pro globální ekonomiku se odhadují na 55 miliard eur. Nízká kvalita padělaných výrobků představuje hrozbu pro bezpečnost spotřebitelů. V oblasti automobilového průmyslu neposkytují padělané výrobky stejné záruky, pokud jde o bezpečnost, šetrný přístup k životnímu prostředí a dodržování předpisů. Padělání představuje rovněž hospodářské riziko pro firmy. Poklesem obratu firem se snižuje také jejich schopnost investovat, inovovat a udržovat pracovní místa.
Proto je nezbytné, aby výrobci automobilů posílili bezpečnost svých výrobků a ochránila tak své zákazníky, značky, svou image i ekonomickou činnost.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.