Pražská policie si připravila na oslavu Dětského dne zajímavý program v areálu Pohotovostní motorizované jednotky (PMJ). Zde také proběhla ukázka zatýkání zločince, při které mohli návštěvníci vidět i demolici nového Kodiaqu.
Ukázka, během které se figurant pustil do Kodiaqu, měla ukázat postup policistů během zvládání agresora pod vlivem alkoholu nebo drog.
Ukázka začíná tím, jak figurant ozbrojený dřevěnou tyčí přichází k nově vypadajícímu vozu Škoda Kodiaq. Po chvíli přichází první oťukávání, rány do kapoty, čelního skla a uražené zrcátko. Zanedlouho přijíždí policejní hlídka, která agresora rychle zpacifikuje za pomoci slzného spreje a taseru.
Pokud vás zajímá, proč policie ničí během ukázky zcela nový vůz, můžeme vás uklidnit - tenhle kousek by se stejně na silnici nikdy nedostal. S největší pravděpodobností se totiž jednalo o testovací vůz, který automobilka používala během vývoje a testování Kodiaqu před zahájením oficiální výroby. Tyto testovací modely není možné přihlásit, proto často končí podobným způsobem.
Vůz, který na akci darovala přímo automobilka, byl později podle informací z Týdeníku Policie zcela zničen během ukázky hasičské vyprošťovací techniky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.