Pokud se chcete během příští zimní sezóny vydat stylově do Alp, máme pro vás skvělý tip. Tím je speciální SUV Bentley Bentayga na pásech a se speciální horskou výbavou.
Jak už mnozí z vás poznali, nejedná se o skutečný vůz. Jde pouze o šikovně zpracovanou grafiku. Tu má na svědomí talentovaný britský grafik Rain Prisk, který na svých stránkách vystavuje opravdu zajímavé koncepty.
Konkrétně tento upravený Bentley dostal kromě speciálních pásů i střešní expediční zahrádku s LED světelnou rampou a v přední masce si můžeme všimnout navijáku. S podobnou výbavou už by se ale tohle SUV určitě nemohlo pokoušet o atakování rychlosti 300 km/h.
Ovšem nemyslete si, že podobná SUV na pásech jsou čirým nesmyslem. Automobilka Nissan si totiž na letošní autosalon v New Yorku připravila speciální edici Nissanu Rogue / X-trail, který opravdu podobnou výbavu dostal. Šlo o speciální pásy, upravený podvozek a zahrádku se světlomety. O voze jsme vás dokonce informovali v tomto článku.
V případě luxusního SUV Bentley se ale žádná realizace očekávat nedá, neboť obě automobilky cílí na zcela odlišné zákazníky. Zatímco ti, kteří si koupi Nissan, s ním možná do terénu skutečně zajedou. Model Bentayga ale bude jen symbolem luxusu a životního stylu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?