Jak rozumně zaparkovat 60 vozidel ve městě, kde je drahé úplně všechno, včetně pozemků? Dealerství luxusních a sportovních vozů Autobahn Motors na to šlo mazaně, vozy zkrátka postavilo do dvou řad a hezky nad sebe.
Většina normálních dealerství se snaží zlepšit svůj dojem na zákazníka příjemným personálem, hezkým prostředím, dobrou kávou, atd.. V Singapuru ale přišli s dalším způsobem, jak se před zákazníky "vytáhnout". Postavili si zde totiž prosklený parkovací dům, kde své vozy vystavují.
Šlo o elegantní řešení, jak zaparkovat 60 automobilů ve městě, kde je drahý snad i vzduch a zároveň se proslavit nejen ve městě, ale i ve světě. Tak vznikla budova o 15 patrech, ve kterých je ve 4 sloupcích zaparkováno 40 vozidel.
Celý systém funguje rychle a jednoduše. Vůz pouze zaparkujete do výtahu na speciální plošinu a na tabletu si vyberete, kde má být vůz zaparkovaný. Celý proces parkování pak trvá maximálně 2 minuty, což zní až neuvěřitelně.
Ačkoliv nejde o první použití automatického parkovacího systému, tenhle konkrétní příklad působí opravdu honosně a reprezentativně. Člověka jen mrzí, že něco podobného nestojí i v Praze, kde se parkování stává noční můrou mnoha řidičů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.