Když se na startovní čáru postaví Nissan GT-R a Lamborghini Huracan, dá se očekávat poměrně vyrovnaný závod. V tomhle případě se ale věci odehrály trochu jinak.
Kdyby obě vozidla byla v sériovém stavu, Atmosferický motor V10 s objemem 5,2 litru o výkonu 610 koní v Lamborghini Huracán by určitě strčil Nissan GT-R do kapsy. Majitel Nissanu se ale na tenhle závod připravil.
Právě ve všemožných úpravách Nissanu GT-R se ukrývá jeho genialita.V originálním stavu podává jeho dvakrát přeplňovaný šestiválec výkon 404 kW (cca 550 koní). Tenhle kousek ale dostal větší turbodmychadla, zesílené vnitřnosti motoru, upravenou řídící jednotku a místo benzínu spaloval E85.
Není proto divu, že jeho konečný výkon se posunul na závratných 863 koní. Proti tomu už nebohé Lamborghini nemělo šanci a jeho řidič pouze potupně sledoval, jak se mu Nissan velmi rychle vzdaluje.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.