Představte si místo, kde naleznete ty nejúžasnější vozy vaší oblibené značky. Místo, kde vozy z vašich plakátů opravdu stojí přímo před vámi, můžete si je osahat, můžete si do nich i sednout a pokud rozbijete prasátko, můžete i v nich odjet. Pro milovníky Ferrari takové místo opravdu existuje.
To místo, o kterém se bavíme, se jmenuje Seven Car Lounge. Jde o autosalon zaměřený pouze na ty nejzajímavější a nejexkluzivnější vozy. Pokud byste ho chtěli navštívit, budete si muset udělat výlet až do vzdálené Saúdské Arábie. Pokud jste ale opravdový milovník Ferrari, rozhodně nebudete litovat. Momentálně zde totiž mají vystaveny ty nejexkluzivnější modely, jaké kdy automobilka vyrobila. A nejen to.
Pod jednou střecho zde naleznete Ferrari F40 z roku 1992 s nájezdem 12,200km, Ferrari F50 z roku 1996 s nájezdem 12,900 km, Ferrari Enzo z roku 2004 s nájezdem 450 kilometrů nebo zcela nové LaFerrari 2015 v poměrně vzácné žluté barvě.
Kromě těchto nejvzácnějších a nejvýkonnějších klasik si zde můžete prohlédnout či pořídit i Ferrari 550 Barchetta, F12 Berlinetta nebo 488 GTB. Pokud ale nejste fanouškem rudých vozů z Maranella, je zde k vidění i řada jiných exkluzivních vozidel. Například McLaren 675LT, Mercedes SLR McLaren 722 S Roadster nebo jedno ze tří vyrobených Pagani Zonda Tricolore.
Pokud preferujete styl před rychlostí, možná vás zaujmou vystavené vozy Rolls Royce, Bentley nebo luxusní úpravy od společnosti Brabus.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?