Představte si místo, kde naleznete ty nejúžasnější vozy vaší oblibené značky. Místo, kde vozy z vašich plakátů opravdu stojí přímo před vámi, můžete si je osahat, můžete si do nich i sednout a pokud rozbijete prasátko, můžete i v nich odjet. Pro milovníky Ferrari takové místo opravdu existuje.
To místo, o kterém se bavíme, se jmenuje Seven Car Lounge. Jde o autosalon zaměřený pouze na ty nejzajímavější a nejexkluzivnější vozy. Pokud byste ho chtěli navštívit, budete si muset udělat výlet až do vzdálené Saúdské Arábie. Pokud jste ale opravdový milovník Ferrari, rozhodně nebudete litovat. Momentálně zde totiž mají vystaveny ty nejexkluzivnější modely, jaké kdy automobilka vyrobila. A nejen to.
Pod jednou střecho zde naleznete Ferrari F40 z roku 1992 s nájezdem 12,200km, Ferrari F50 z roku 1996 s nájezdem 12,900 km, Ferrari Enzo z roku 2004 s nájezdem 450 kilometrů nebo zcela nové LaFerrari 2015 v poměrně vzácné žluté barvě.
Kromě těchto nejvzácnějších a nejvýkonnějších klasik si zde můžete prohlédnout či pořídit i Ferrari 550 Barchetta, F12 Berlinetta nebo 488 GTB. Pokud ale nejste fanouškem rudých vozů z Maranella, je zde k vidění i řada jiných exkluzivních vozidel. Například McLaren 675LT, Mercedes SLR McLaren 722 S Roadster nebo jedno ze tří vyrobených Pagani Zonda Tricolore.
Pokud preferujete styl před rychlostí, možná vás zaujmou vystavené vozy Rolls Royce, Bentley nebo luxusní úpravy od společnosti Brabus.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.