Prodejci se snaží zákazníky nahnat na různé výhody či bonusy. Nissan na to ale šel od lesa. Co by si mohl přát člověk, který si koupí Nissan X-Trail stavěný na cesty za dobrodružstvím? No jasně, drona!
Nissan X-Trail, který se v USA a Kanadě prodává pod názvem Rogue, patří k jedněm z nejoblíbenějších crossoverů na trhu. Nyní ale přichází na vybrané trhy ve speciálním stupni výbavy X-Scape. Ta kromě drobností nabídne zákazníkům i dron včetně příslušenství.
Dron s označením Nissanu je ve skutečnosti Parrot Bebop 2. Jeho váha se pohybuje okolo půl kilogramu a v balení spolu s ním naleznete i stylový batoh na jeho uložení, dálkové ovládání Parrot Skycontroller 2 a náhlavní soupravu Parrot Cockpitglasses. Ta nabízí takzvané FPV (First Person View), takže video z 14 megapixelové kamery se přenáší přímo k uživateli. Dron vydrží na jedno nabití cca 25 minut ve vzduchu.
Nevíme, zda se tato verze dostane i do ČR, nicméně pokud budeme čerpat ze zahraničních zdrojů, verze X-Scape by měla být za příplatek cca 15.000 Kč a měla by zahrnovat NissanConnect infotainment s navigací, panoramatické střešní okno, střešní ližiny a prémiové koberečky.
O pohon by se měl klasicky starat čtyřválcový dvoulitr o výkonu 142 koní spojený s CVT převodovkou. Celkem by mělo být ve verzi X-Scape dostupných 1.200 vozů pro kontinentální Evropu a 200 pro Velkou Británii. V USA mají prozatím smůlu.
Kdybyste mi před deseti lety řekli, že jednou dám přednost značce Hyundai před německými modely, jako je Tiguan či Kodiaq, tak bych se jen tak lehce pousmál. Jenže ten den právě nastal a ačkoliv je to netradiční začátek recenze, tak rovnou „propálím“, jak se věci mají – vzal bych raději nové Santa Fe, než Kodiaq. Pojďte se podívat, proč tomu tak je a v čem se tento odvážný „kyborg“ liší od svých německých protějšků.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.