Nový Opel Insignia Sports Tourer jako hasičské auto? Proč ne

AutoRoad.cz, 9. května 2017, 15:55 Google+

Nová generace Opelu Insignia Sports Tourer nehodlá sloužit pouze obyčejným lidem pro běžném použití. Zuby si brousí i na náročnější povolání ve službách záchranných složek.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Open Insignia FEUERWEHR

Open Insignia FEUERWEHR | foto: Opel

Sdílejte článek

Tato hasičská Insignia sjela z výrobní linky určené pro speciální vozidla Opel v Rüsselsheimu. Kromě příslušného „outfitu“ je vybavena i LED světelnými a akustickými majáky, vysílačkou a příslušným hasičským vybavením.

img-responsive

Open Insignia FEUERWEHR | foto: Opel

Auto je poháněné benzínovým dvoulitrem o výkonu 260 k a pohonem všech kol. O přesné řazení se stará osmistupňová automatická převodovka, se kterou je vůz schopen zrychlit z 0-100 km/h za 7,5 vteřiny, přičemž maximální rychlost je 245 km/h.

Zatímco hasičská Insignia pojme maximálně 4 hasiče s vybavením, stejně upravený transportér Vivaro disponuje místem až pro 9 osob včetně vybavení, které je uloženo v zavazadlovém prostoru, oddělené síťkou, instalovanou za třetí řadou sedadel.

img-responsive

Opel Vivaro FEUERWEHR | foto: Opel

I toto vozidlo je vybaveno LED majáky, sirénou a megafonem. Obě vozidla budou vystavena na největším evropském veletrhu záchranářské techniky RETTmobil, odehrávajícím se 10. až 12. května v německém městě Fulda.

Vytisknout

Diskuze: Nový Opel Insignia Sports Tourer jako hasičské auto? Proč ne

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

reklama

Doporučujeme

Pneumatiky jsou tím jediným, co spojuje automobil s vozovkou

Má smysl kupovat použité pneumatiky?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud