Nová generace Opelu Insignia Sports Tourer nehodlá sloužit pouze obyčejným lidem pro běžném použití. Zuby si brousí i na náročnější povolání ve službách záchranných složek.
Tato hasičská Insignia sjela z výrobní linky určené pro speciální vozidla Opel v Rüsselsheimu. Kromě příslušného „outfitu“ je vybavena i LED světelnými a akustickými majáky, vysílačkou a příslušným hasičským vybavením.
Auto je poháněné benzínovým dvoulitrem o výkonu 260 k a pohonem všech kol. O přesné řazení se stará osmistupňová automatická převodovka, se kterou je vůz schopen zrychlit z 0-100 km/h za 7,5 vteřiny, přičemž maximální rychlost je 245 km/h.
Zatímco hasičská Insignia pojme maximálně 4 hasiče s vybavením, stejně upravený transportér Vivaro disponuje místem až pro 9 osob včetně vybavení, které je uloženo v zavazadlovém prostoru, oddělené síťkou, instalovanou za třetí řadou sedadel.
I toto vozidlo je vybaveno LED majáky, sirénou a megafonem. Obě vozidla budou vystavena na největším evropském veletrhu záchranářské techniky RETTmobil, odehrávajícím se 10. až 12. května v německém městě Fulda.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.