Kdykoliv jde o prodej natolik vzácného vozu jako je Ferrari Enzo, je kolem toho velké pozdvižení. Nyní se však jedná o naprosto jedinečný vůz. Jde totiž o jediné vyrobené Enzo ve speciální barvě Rosso Dino.
Jediné Ferrari v barvě Rosso Dino, což je zvláštní odstín oranžové, nabízí k prodeji společnost Ferrari of Newport Beach. Cena, kterou za vůz požadují, je astronomická. Celých 3.7 milionu dolarů - v přepočtu cca 89.980.000 Kč.
Tento konkrétní vůz byl vyroben v roce 2003 a speciální barvu dostal na přání majitele. V jeho rukou byl vůz celých 14 let. Za celou tu dobu ale najel pouhých 3,611 mil (cca 5,811 kilometrů). Pro připomínku, pod kapotou tohoto stroje se nachází atmosferický motor V12 o objemu 6 litrů s výkonem 651 koní.
Podle slov prodejce je vůz v perfektní kondici jak zvenčí tak uvnitř. To ostatně potvrzují i přiložené fotografie. Motor vypadá čistě, interiér takřka nenese známky používání a barva je zkrátka fenomenální.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?