Jak vytvořit úspěšný inzerát při prodeji vozu? Tenhle šikula zaujmul přes milion lidí

nápaditý inzerát
nápaditý inzerát, foto: youtube.com
AutoRoad.cz 4. května 2017 16:26
Sdílej:

Dříve nebo později tento osud čeká každý vůz. Buď nám auto prostě zestárne, nebo pro něj již nemáme využití a rozhodneme se tedy automobil prodat. Jenže jak to udělat, abychom oslovili co nejvíce lidí?

Dnes již patří mezi nejčastější způsob prodej přes internet. Když budeme projíždět kterýkoliv z inzertních serverů, zjistíme, že se určitým standardem stalo zveřejnění základních informací o automobilu a přiložení alespoň nějakých fotografií. Pokud měl majitel k automobilu opravdu vztah, vypíše i poctivou servisní historii.

Nově se můžeme setkat i s přiloženým videomateriálem, kde nás prodejce seznámí se všemi dostupnými informacemi a s kamerou se podívá na veškeré „zajímavé“ místa, na kterých by potencionální kupce hledal vady či rez. Jenže tenhle případ ze zahraničí, to je něco úplně jiného.

Eugene Romanovsky zde nabízí automobil značky Suzuki Vitara z roku 96´. Po deseti letech se jej rozhodl prodat a to takovým způsobem, který jsme ještě neviděli. Ve zkratce se dá říci, že vytvořil video, za které by rozhodně nemusela stydět automobilka samotná.

Nejen že nás v přiloženém videu seznámí se všemi potřebnými informacemi o autě (výkon, výbava, průjezdnost terénem), ale dokonce v nás vzbudí i neodolatelnou chuť si vůz pořídit a podniknout s ním přesně takové dobrodružství, jako ve videu.

Samozřejmě, že na většině místech vůz nebyl, a video bylo vytvořené přes počítač, nicméně se to Eugenovi povedlo s neuvěřitelným citem. Z inzertního videa se stal opravdový hit a jeho Vitara už bude mít s jistotou dávno nového majitele. 

Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.