Dříve nebo později tento osud čeká každý vůz. Buď nám auto prostě zestárne, nebo pro něj již nemáme využití a rozhodneme se tedy automobil prodat. Jenže jak to udělat, abychom oslovili co nejvíce lidí?
Dnes již patří mezi nejčastější způsob prodej přes internet. Když budeme projíždět kterýkoliv z inzertních serverů, zjistíme, že se určitým standardem stalo zveřejnění základních informací o automobilu a přiložení alespoň nějakých fotografií. Pokud měl majitel k automobilu opravdu vztah, vypíše i poctivou servisní historii.
Nově se můžeme setkat i s přiloženým videomateriálem, kde nás prodejce seznámí se všemi dostupnými informacemi a s kamerou se podívá na veškeré „zajímavé“ místa, na kterých by potencionální kupce hledal vady či rez. Jenže tenhle případ ze zahraničí, to je něco úplně jiného.
Eugene Romanovsky zde nabízí automobil značky Suzuki Vitara z roku 96´. Po deseti letech se jej rozhodl prodat a to takovým způsobem, který jsme ještě neviděli. Ve zkratce se dá říci, že vytvořil video, za které by rozhodně nemusela stydět automobilka samotná.
Nejen že nás v přiloženém videu seznámí se všemi potřebnými informacemi o autě (výkon, výbava, průjezdnost terénem), ale dokonce v nás vzbudí i neodolatelnou chuť si vůz pořídit a podniknout s ním přesně takové dobrodružství, jako ve videu.
Samozřejmě, že na většině místech vůz nebyl, a video bylo vytvořené přes počítač, nicméně se to Eugenovi povedlo s neuvěřitelným citem. Z inzertního videa se stal opravdový hit a jeho Vitara už bude mít s jistotou dávno nového majitele.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?