Dříve nebo později tento osud čeká každý vůz. Buď nám auto prostě zestárne, nebo pro něj již nemáme využití a rozhodneme se tedy automobil prodat. Jenže jak to udělat, abychom oslovili co nejvíce lidí?
Dnes již patří mezi nejčastější způsob prodej přes internet. Když budeme projíždět kterýkoliv z inzertních serverů, zjistíme, že se určitým standardem stalo zveřejnění základních informací o automobilu a přiložení alespoň nějakých fotografií. Pokud měl majitel k automobilu opravdu vztah, vypíše i poctivou servisní historii.
Nově se můžeme setkat i s přiloženým videomateriálem, kde nás prodejce seznámí se všemi dostupnými informacemi a s kamerou se podívá na veškeré „zajímavé“ místa, na kterých by potencionální kupce hledal vady či rez. Jenže tenhle případ ze zahraničí, to je něco úplně jiného.
Eugene Romanovsky zde nabízí automobil značky Suzuki Vitara z roku 96´. Po deseti letech se jej rozhodl prodat a to takovým způsobem, který jsme ještě neviděli. Ve zkratce se dá říci, že vytvořil video, za které by rozhodně nemusela stydět automobilka samotná.
Nejen že nás v přiloženém videu seznámí se všemi potřebnými informacemi o autě (výkon, výbava, průjezdnost terénem), ale dokonce v nás vzbudí i neodolatelnou chuť si vůz pořídit a podniknout s ním přesně takové dobrodružství, jako ve videu.
Samozřejmě, že na většině místech vůz nebyl, a video bylo vytvořené přes počítač, nicméně se to Eugenovi povedlo s neuvěřitelným citem. Z inzertního videa se stal opravdový hit a jeho Vitara už bude mít s jistotou dávno nového majitele.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?