Jak vytvořit úspěšný inzerát při prodeji vozu? Tenhle šikula zaujmul přes milion lidí

nápaditý inzerát
nápaditý inzerát, foto: youtube.com
AutoRoad.cz 4. května 2017 16:26
Sdílej:

Dříve nebo později tento osud čeká každý vůz. Buď nám auto prostě zestárne, nebo pro něj již nemáme využití a rozhodneme se tedy automobil prodat. Jenže jak to udělat, abychom oslovili co nejvíce lidí?

Dnes již patří mezi nejčastější způsob prodej přes internet. Když budeme projíždět kterýkoliv z inzertních serverů, zjistíme, že se určitým standardem stalo zveřejnění základních informací o automobilu a přiložení alespoň nějakých fotografií. Pokud měl majitel k automobilu opravdu vztah, vypíše i poctivou servisní historii.

Nově se můžeme setkat i s přiloženým videomateriálem, kde nás prodejce seznámí se všemi dostupnými informacemi a s kamerou se podívá na veškeré „zajímavé“ místa, na kterých by potencionální kupce hledal vady či rez. Jenže tenhle případ ze zahraničí, to je něco úplně jiného.

Eugene Romanovsky zde nabízí automobil značky Suzuki Vitara z roku 96´. Po deseti letech se jej rozhodl prodat a to takovým způsobem, který jsme ještě neviděli. Ve zkratce se dá říci, že vytvořil video, za které by rozhodně nemusela stydět automobilka samotná.

Nejen že nás v přiloženém videu seznámí se všemi potřebnými informacemi o autě (výkon, výbava, průjezdnost terénem), ale dokonce v nás vzbudí i neodolatelnou chuť si vůz pořídit a podniknout s ním přesně takové dobrodružství, jako ve videu.

Samozřejmě, že na většině místech vůz nebyl, a video bylo vytvořené přes počítač, nicméně se to Eugenovi povedlo s neuvěřitelným citem. Z inzertního videa se stal opravdový hit a jeho Vitara už bude mít s jistotou dávno nového majitele. 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.