Dříve nebo později tento osud čeká každý vůz. Buď nám auto prostě zestárne, nebo pro něj již nemáme využití a rozhodneme se tedy automobil prodat. Jenže jak to udělat, abychom oslovili co nejvíce lidí?
Dnes již patří mezi nejčastější způsob prodej přes internet. Když budeme projíždět kterýkoliv z inzertních serverů, zjistíme, že se určitým standardem stalo zveřejnění základních informací o automobilu a přiložení alespoň nějakých fotografií. Pokud měl majitel k automobilu opravdu vztah, vypíše i poctivou servisní historii.
Nově se můžeme setkat i s přiloženým videomateriálem, kde nás prodejce seznámí se všemi dostupnými informacemi a s kamerou se podívá na veškeré „zajímavé“ místa, na kterých by potencionální kupce hledal vady či rez. Jenže tenhle případ ze zahraničí, to je něco úplně jiného.
Eugene Romanovsky zde nabízí automobil značky Suzuki Vitara z roku 96´. Po deseti letech se jej rozhodl prodat a to takovým způsobem, který jsme ještě neviděli. Ve zkratce se dá říci, že vytvořil video, za které by rozhodně nemusela stydět automobilka samotná.
Nejen že nás v přiloženém videu seznámí se všemi potřebnými informacemi o autě (výkon, výbava, průjezdnost terénem), ale dokonce v nás vzbudí i neodolatelnou chuť si vůz pořídit a podniknout s ním přesně takové dobrodružství, jako ve videu.
Samozřejmě, že na většině místech vůz nebyl, a video bylo vytvořené přes počítač, nicméně se to Eugenovi povedlo s neuvěřitelným citem. Z inzertního videa se stal opravdový hit a jeho Vitara už bude mít s jistotou dávno nového majitele.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.