Neutekl ani jeden den od chvíle, kdy jsme vám přinesli silniční úpravu nového Fordu F-250 XLT Super Duty, a máme tu další skvost v netradičním podání. Vidět takový interiér v Maybachu by nás možná ani nepřekvapilo, ale v užitkové dodávce?
Když máte to štěstí (a dostatek peněz) a poohlížíte se po luxusním vozidle, většinou vám v hledáčku zůstane nějaký Rolls-Royce nebo Bentley. Nicméně, i tyto opravdu drahé a luxusní automobily mají své nedostatky, a navíc jsou prostě omezeny svou velikostí automobilu typu sedan. Že má tato situace řešení nám na svém projektu ukazuje firma Carlex Design, která přichází s opravdu luxusní úpravou dodávky Mercedes-Benz Sprinter.
Mercedes-Benz Sprinter bývá pro svou praktičnost upravován celkem často. Jednou se „poladí“ motor, jindy zase dostane snížený podvozek a pěkná kola. Nicméně úprava od Carlexu je to nejlepší, co jsme zatím mohli vidět. Vždyť, uznejte sami. Úroveň luxusu v zadní části vozu je srovnatelná snad jen se soukromým letadlem, a rozhodně nepřipomíná vozidlo na kolech, natož užitkovou dodávku.
Vnitřní uspořádání za kabinou řidiče se skládá se čtyř míst sedících naproti sobě. Všechny čtyři místa jsou pak opatřeny sklopným dřevěným stolem a dvojicí velkých dotykových displejů tak, aby si cestující mohli zpříjemnit čas strávený na „palubě“ přehráváním multimédií.
Sprinter od Carlexu dále zahrnuje žaluzie v oknech, plnohodnotný stereofonní hifi systém a dvě televizní obrazovky Sony. Sedadla samotná jsou zdobená kombinací černé kůže a uhlíkových vláken. A aby toho nebylo málo, celá kabina je plná všudypřítomného zlata, které jistě nebude „kočičí“.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?