Také jste si vždy přáli vlastnit nějaký pořádný americký pick-up? Otázkou je, jak takový automobil v našich podmínkách správně využít. V americké firmě TS Design si s tím ale hlavu nelámali, tenhle dělník má především dobře vypadat.
Mnoho lidí si myslí, že upravovat vozy typu pick-up, SUV a off-road na silniční podmínky nemá vůbec žádný smysl. A samozřejmě mají pravdu. Hlavním úkolem těchto automobilů je přeci práce a přeprava nákladu. Rozhodně by neměli vypadat dobře, nebo snad ano?
Fotky upraveného Fordu F-250 XLT Super Duty přinesl server carscoops.com. Tento projekt je dílem firmy TS design, která se zabývá úpravami a designem již řadu let.
Hlavní úpravy tohoto Fordu byly celkem jasné. Širší podběhy, nižší podvozek a hlavně, 26ti palcová kola Forgiato SINCRO. Černo červené paprsky lakované na zakázku a pořádné leštěné lemy udělaly z Fordu zcela jiný automobil.
Tento Ford F-250 nevypadá, že by jeho budoucí prací bylo tahání dřeva nebo převoz nákladu na nějakém odlehlém místě v těžkém terénu. Jediné, na co by mohl být možná ještě použitelný, je tažení pořádného přívěsu. Spíš bude ale dělat ozdobu v nějaké soukromé sbírce, spolu s dalšími zajímavě upravenými vozy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.