Také jste si vždy přáli vlastnit nějaký pořádný americký pick-up? Otázkou je, jak takový automobil v našich podmínkách správně využít. V americké firmě TS Design si s tím ale hlavu nelámali, tenhle dělník má především dobře vypadat.
Mnoho lidí si myslí, že upravovat vozy typu pick-up, SUV a off-road na silniční podmínky nemá vůbec žádný smysl. A samozřejmě mají pravdu. Hlavním úkolem těchto automobilů je přeci práce a přeprava nákladu. Rozhodně by neměli vypadat dobře, nebo snad ano?
Fotky upraveného Fordu F-250 XLT Super Duty přinesl server carscoops.com. Tento projekt je dílem firmy TS design, která se zabývá úpravami a designem již řadu let.
Hlavní úpravy tohoto Fordu byly celkem jasné. Širší podběhy, nižší podvozek a hlavně, 26ti palcová kola Forgiato SINCRO. Černo červené paprsky lakované na zakázku a pořádné leštěné lemy udělaly z Fordu zcela jiný automobil.
Tento Ford F-250 nevypadá, že by jeho budoucí prací bylo tahání dřeva nebo převoz nákladu na nějakém odlehlém místě v těžkém terénu. Jediné, na co by mohl být možná ještě použitelný, je tažení pořádného přívěsu. Spíš bude ale dělat ozdobu v nějaké soukromé sbírce, spolu s dalšími zajímavě upravenými vozy.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?