Samozřejmě zakládat si rally team jen kvůli výměně oleje a přezutí pneumatik je nesmysl. Ovšem podívejte se, jak si tihle hoši dokázali poradit s autem, které po velmi tvrdém přistání udělalo kotrmelec a skončilo na střeše. To, co by pro většinu smrtelníků vypadalo jako auto na odpis, dokázala parta týmových mechaniků opravit do neskutečných tří hodin!
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?