Policie zabavila tři luxusní sportovní vozidla, která se proháněla po dálnici M1. Důvodem jejich zabavení nebyla vysoká rychlost nebo bezohlednost. Policie jako důvod uvedla "driving in an anti-social manner", což by se dalo volně přeložit jako jízda v rozporu se společenskými zvyky či dobrými mravy.
Celý incident se stal na britské páteřní dálnici M1, která spojuje Londýn a Leeds a svým významem se dá přirovnat k české dálnici D1. Britové se však obejdou bez výmolů, nekonečných rekonstrukcí, nesmyslných omezení, atd..
Ale zpět k tématu. Na tuto dálnici si totiž vyrazila trojice mladíků v zapůjčených vozech McLaren 570S, Lamborghini Aventador a Ferrari. Jak už asi hádáte, samozřejmě je nenapadlo nic lepšího, než porovnávat zrychlení těchto vozů. Každý tedy svým vozem zabral kus dálnice, zpomalili dopravu aby se prostor před nimi vyčistil a pak na to šlápli.
Možná, že kdyby to udělali jen jednou, lidé by pro ně měli pochopení. Trojice si však celý závod několikrát zopakovala. To mnozí řidiči ve vozech za nimi nevydrželi a zavolali policii. Ta si trojici nepřehlédnutelných sportovních vozů našla, zastavila a řidičům je zabavila.
Policie k celém případu vydala stanovisko na svém facebookovém profilu. V něm stojí, že pokud bude řidič spatřen při jízdě odporující společenským zvykům/dobrým mravům, má policie právo mu vůz zabavit a odtáhnout.
Na věci je ale zajímavá i skutečnost, že vozy nepatřily mladíkům, ale společnosti zabývající se pronájmem podobných vozů. O osudu mladíků ani automobilů nejsou žádné další zprávy. Policie už se však vyjádřila, že automobily by "neměly být slisovány a použity na výrobu plechovek". Zkrátka britský humor.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?