Na tajném setkání ve Velké Británii se sešli majitelé cca 208 velice rychlých a exkluzivních vozů, jejichž hodnota přesahuje hranici 64 milionů dolarů, což je v přepočtu cca 1,5 miliardy Kč!
Ačkoliv jsou setkání supersportovních vozů v takové hodnotě spíše záležitostí šejků ze středního východu, tato sešlost se konala na letišti Bruntingthorpe ve Velké Británii, které hostí akce s motoristickou tématikou poměrně často.
Vzhledem k tomu, že se zde sešlo 208 opravdu exkluzivních vozů, je poměrně těžké vybrat ty nejzajímavější. Milovníky klasik ale jistě potěší Shelby AC Cobra nebo nádherné Ferrari F40. Pro milovníky moderny bude nejzajímavějším kousek Bugatti Chiron, které jelo v čele průvodu několika Veyronů. Na své si ale přijdou i milovníci vozů TVR, McLaren, Aston Martin, Porsche, atd. Ostatně podívejte se sami a klidně nám do komentářů napište, jaké vozy vás nejvíce zaujaly.
Tento sraz měl ale kromě setkání milovníků a majitelů exkluzivních vozů i hlubší myšlenku. Tou byla sbírka na podporu dětského hospicu Bluebell Wood, pro který se vybrala částka okolo 16.000 dolarů (cca 394.000 Kč).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?