Každý známe Gymkhana videa od Kena Blocka. Slavný rally závodník se během nich prohání vyklizenými městy a skladišti ve speciálně upravených vozech, které mají pod kapotou stovky koní a pohon všech kol.
Co když ale nejste Ken Block, nemáte za sebou sponzory s ročním obratem menší rozvojové země, váš rozpočet je napnutý jak guma u kalhot, ale přesto máte chuť si zařádit? Stačí vám k tomu starší Škodovka! Ostatně podívejte se sami.
Dobrá, přiznáváme, nejde o úplně běžnou Škodovku, kterou byste směnili se sousedem za láhev lepšího rumu. Jde totiž o Škodu 130 LR upravenou pro závody. Ačkoliv přesná čísla neznáme, její výkon by mohl sahat až ke 140 koním, které tomuto necelou tunu vážícímu vozu dodaly skvělou dynamiku. Pak už jen stačilo nalézt šikovného řidiče, a česká retro-gymkhana je na světě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.