Co si dnes koupíte za 124 korun? Polední oběd v restauraci, poměrně chutnou večeři, parádní časopis o autech nebo třeba dva angličáky do sbírky. Škálu možností nyní rozšiřuje Lamborghini Huracán! A ne, o hračku rozhodně nejde.
Huracán je menším ze dvou aktuálně vyráběných supersportů Lambogrhini, přesto se mu rozhodně neříká baby Lambo nebo Lambo pro chudé. I jako nové totiž stojí několik milionů, což na druhou stranu kompenzuje impozantním vzhledem a bezkonkurenčními jízdními vlastnostmi. Je mnoho lidí, co by ho chtěla, ale dovolit si jej může málokdo. Až doteď.
Na inzertním portálu IAAI se objevil Huracán LP 610-4 za pouhých 5 dolarů (cca 124 korun). Možná nabídka roku, pokud se nepodíváte na fotky. Tam, kde ještě nedávno stálo nablýskané kupé s pětilitrovým desetiválcem, automatickou převodovkou a pohonem všech kol je dnes jen ohořelý vrak, z něhož nejde použít absolutně nic. Jen matně jde rozeznat konstrukce sedaček, zadní nárazník nebo to, co zbylo ze všech čtyř kol.
Inzerát pragmaticky uvádí, že vozidlo nenastartuje. A my jen přemýšlíme, kdo si něco takového, i když za směšnou částku, může koupit. Použitelný není jediný díl, postavit na takových základech jiné auto také nepůjde a skladovat to někde v garáži je nesmysl. Na druhou stranu, lidé jsou dnes ochotní utrácet za čím dál větší nesmysly, takže si možná i tento ohořelý vrak najde svého kupce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.