Co si dnes koupíte za 124 korun? Polední oběd v restauraci, poměrně chutnou večeři, parádní časopis o autech nebo třeba dva angličáky do sbírky. Škálu možností nyní rozšiřuje Lamborghini Huracán! A ne, o hračku rozhodně nejde.
Huracán je menším ze dvou aktuálně vyráběných supersportů Lambogrhini, přesto se mu rozhodně neříká baby Lambo nebo Lambo pro chudé. I jako nové totiž stojí několik milionů, což na druhou stranu kompenzuje impozantním vzhledem a bezkonkurenčními jízdními vlastnostmi. Je mnoho lidí, co by ho chtěla, ale dovolit si jej může málokdo. Až doteď.
Na inzertním portálu IAAI se objevil Huracán LP 610-4 za pouhých 5 dolarů (cca 124 korun). Možná nabídka roku, pokud se nepodíváte na fotky. Tam, kde ještě nedávno stálo nablýskané kupé s pětilitrovým desetiválcem, automatickou převodovkou a pohonem všech kol je dnes jen ohořelý vrak, z něhož nejde použít absolutně nic. Jen matně jde rozeznat konstrukce sedaček, zadní nárazník nebo to, co zbylo ze všech čtyř kol.
Inzerát pragmaticky uvádí, že vozidlo nenastartuje. A my jen přemýšlíme, kdo si něco takového, i když za směšnou částku, může koupit. Použitelný není jediný díl, postavit na takových základech jiné auto také nepůjde a skladovat to někde v garáži je nesmysl. Na druhou stranu, lidé jsou dnes ochotní utrácet za čím dál větší nesmysly, takže si možná i tento ohořelý vrak najde svého kupce.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?