Falešné koncovky výfuku nejsou ničím výjimečným, v některých verzích je má nebo měla dokonce i Octavia RS. Pořád ale jde o relativně rychlý a lépe jezdící, nikoliv však nijak ostrý model. To Audi SQ5 je jiná liga. A i ono lže.
Dost na tom, že koncern Volkswagen má problém kolem podvádění s emisemi. Tento malý podvod mu sice pravděpodobně pozornost úřadů nezajistí, u zákazníků si ale image nevylepší. Řeč je o nedávno představeném Audi SQ5, které aktuálně míří do showroomů značky po celém světě. Tento konkrétní šedý kousek, který vyfotil uživatel Redditu s přezdívkou Jdubbswrx, se nachází v kanadském Ontariu.
Čím je tak zajímavý? Podívejte se blíže na výfuky. Už při představení Audi slibovalo dynamické čtyři koncovky, zakomponované do difuzoru. Podívejte se ale blíže. Jedná se jen o plastem zaslepené díry s chromovaným orámováním. Skutečné koncovky jsou vyvedeny pod nárazníkem, jak ukazuje druhá fotografie. Pro zajímavost uveďme, že na oficiálních snímcích z ledna koncovky zaslepené nejsou.
Připomeňme, že nová SQ5 využívá třílitrový šestiválec TFSI o výkonu 260 kW (354 k) s točivým momentem 500 Nm. Na všechna kola přenáší sílu osmistupňový automat tiptronic. Z 0 na 100 km/h tak SUV zrychluje za 5,4 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 250 km/h. Ceny na českém trhu startují na 1 760 900 korunách.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?