Prodáváte svou ojetinu a nevíte, za kolik jí nabídnout? Možná vám pomůže nový nástroj od společnosti Cebia.
Ta ve spolupráci s českým webem Caara.cz vytvořila jednoduchý online nástroj, který umí stanovit reálný odhad prodejní ceny ojetého vozu. Pro okamžité získání informací o tržní ceně vozidla na českém trhu stačí zadat VIN (identifikační číslo vozidla). Právě identifikace vozidla pomocí VIN je jednoduchá, rychlá, jednoznačná a umožňuje stanovit cenu i s ohledem na specifikaci konkrétního vozidla.
Obvyklá cena vozidla na českém trhu je pak stanovena na základě dynamické analýzy realizovaných a nabídkových cen srovnatelných vozidel. Díky automatické identifikaci vozidla pomocí VIN se systém dostane k jeho značce, modelu, technickým parametrům, provedení, výbavovému stupni, seznamu sériového a dodatkového vybavení, prodejní ceně základní verze nového vozidla a jeho dodatkové výbavě.
Na identifikaci přímo navazuje také ocenění vozu. „Obvyklá cena je tvořena na základě dynamické analýzy realizovaných a nabídkových cen pomocí moderních selflearningových statistických metod vyhodnocování cen prodávaných vozidel a jejich výbav,“ říká k novince Jan Dryák, tiskový mluvčí společnosti Cebia.
„Jedinečný program CebiCat GT byl doposud k dispozici pouze pro obchodní partnery společnosti Cebia. My jsme se ho jako první rozhodli nabídnout všem. A tak u nás na Caara.cz stačí jen zadat aktuální stav najetých kilometrů a VIN spolu s datem první registrace vozidla, obojí najdete v Osvědčení o registraci vozidla (malý technický průkaz). Tržní cenu se dozvíte okamžitě,“ řekl k nové službě Jan Veselý, zakladatel webu Caara.cz.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.