Prodáváte svou ojetinu a nevíte, za kolik jí nabídnout? Možná vám pomůže nový nástroj od společnosti Cebia.
Ta ve spolupráci s českým webem Caara.cz vytvořila jednoduchý online nástroj, který umí stanovit reálný odhad prodejní ceny ojetého vozu. Pro okamžité získání informací o tržní ceně vozidla na českém trhu stačí zadat VIN (identifikační číslo vozidla). Právě identifikace vozidla pomocí VIN je jednoduchá, rychlá, jednoznačná a umožňuje stanovit cenu i s ohledem na specifikaci konkrétního vozidla.
Obvyklá cena vozidla na českém trhu je pak stanovena na základě dynamické analýzy realizovaných a nabídkových cen srovnatelných vozidel. Díky automatické identifikaci vozidla pomocí VIN se systém dostane k jeho značce, modelu, technickým parametrům, provedení, výbavovému stupni, seznamu sériového a dodatkového vybavení, prodejní ceně základní verze nového vozidla a jeho dodatkové výbavě.
Na identifikaci přímo navazuje také ocenění vozu. „Obvyklá cena je tvořena na základě dynamické analýzy realizovaných a nabídkových cen pomocí moderních selflearningových statistických metod vyhodnocování cen prodávaných vozidel a jejich výbav,“ říká k novince Jan Dryák, tiskový mluvčí společnosti Cebia.
„Jedinečný program CebiCat GT byl doposud k dispozici pouze pro obchodní partnery společnosti Cebia. My jsme se ho jako první rozhodli nabídnout všem. A tak u nás na Caara.cz stačí jen zadat aktuální stav najetých kilometrů a VIN spolu s datem první registrace vozidla, obojí najdete v Osvědčení o registraci vozidla (malý technický průkaz). Tržní cenu se dozvíte okamžitě,“ řekl k nové službě Jan Veselý, zakladatel webu Caara.cz.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?