Prodáváte svou ojetinu a nevíte, za kolik jí nabídnout? Možná vám pomůže nový nástroj od společnosti Cebia.
Ta ve spolupráci s českým webem Caara.cz vytvořila jednoduchý online nástroj, který umí stanovit reálný odhad prodejní ceny ojetého vozu. Pro okamžité získání informací o tržní ceně vozidla na českém trhu stačí zadat VIN (identifikační číslo vozidla). Právě identifikace vozidla pomocí VIN je jednoduchá, rychlá, jednoznačná a umožňuje stanovit cenu i s ohledem na specifikaci konkrétního vozidla.
Obvyklá cena vozidla na českém trhu je pak stanovena na základě dynamické analýzy realizovaných a nabídkových cen srovnatelných vozidel. Díky automatické identifikaci vozidla pomocí VIN se systém dostane k jeho značce, modelu, technickým parametrům, provedení, výbavovému stupni, seznamu sériového a dodatkového vybavení, prodejní ceně základní verze nového vozidla a jeho dodatkové výbavě.
Na identifikaci přímo navazuje také ocenění vozu. „Obvyklá cena je tvořena na základě dynamické analýzy realizovaných a nabídkových cen pomocí moderních selflearningových statistických metod vyhodnocování cen prodávaných vozidel a jejich výbav,“ říká k novince Jan Dryák, tiskový mluvčí společnosti Cebia.
„Jedinečný program CebiCat GT byl doposud k dispozici pouze pro obchodní partnery společnosti Cebia. My jsme se ho jako první rozhodli nabídnout všem. A tak u nás na Caara.cz stačí jen zadat aktuální stav najetých kilometrů a VIN spolu s datem první registrace vozidla, obojí najdete v Osvědčení o registraci vozidla (malý technický průkaz). Tržní cenu se dozvíte okamžitě,“ řekl k nové službě Jan Veselý, zakladatel webu Caara.cz.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.