V nabídce koncernu JLR je vlastně jen jedno kabrio na terénním podvozku. Tím je Range Rover Evoque, kterého jsme shodou okolností nedávno testovali. O dojmech z testu si můžete přečíst v níže umístěném odkazu, jenže co kdyby na trh přišlo něco většího a mnohem luxusnějšího?
O návrh designu se postaral designér X-Tomi Design. Ten vytvořil Range Rover Velar Convertible a uznejte sami, že tohle se vážně povedlo. Nejsme si jisti, jakým typem stahovací střechy by novinka disponovala, ale zřejmě by se opět jednalo o vícevrstvé látkové provedení.
V motorovém prostoru klasického Velaru najdeme celkem pět motorů, mezi nimiž nechybí ani dva naftové čtyřválce řady Ingenium s dvoulitrovým objemem (D180 a D240) a dále také dvoulitrový zážehový čtyřválec Ingenium (P250). Nechybí ani třílitrový naftový šestiválec se dvěma turbodmychadly (D300) a třílitrový zážehový šestiválec s kompresorem (P380).
Na vozovku přenáší sílu vždy osmistupňový automat ZF, jehož otočný volič vyjíždí ze středového tunelu. Ovládat lze převodovku i pádly pod volantem. Poháněna jsou všechna kola, systém pohonu pak využívá mokré vícelamelové spojky nebo řetězu ke spojení s přední nápravou. Dále nechybí vektorování točivého momentu, systém Intelligent Driveline Dynamics, kontrolující prostřednictvím senzorů přilnavost pneumatik, a volitelně u šestiválců rovněž aktivní uzávěrka zadního diferenciálu