Čerstvě modernizovaný model Hyundai i10 vyšel vítězně ze srovnávacích testů nejprodávanějšího automobilového časopisu v Německu Auto Bild (č. 5/2017). Vůz, který je již několik týdnů k dispozici u dealerů značky, porazil konkurenci jako je Renault Twingo a Volkswagen Up.
Nový Hyundai i10 se umístil na prvním místě ve čtyřech kategoriích, konkrétně v oblasti konektivity, jízdní dynamiky, pohodlí a nákladů. Vůz podle hodnotitelů neprojevil žádné nedostatky. „Modernizovaný Hyundai zamířil k vítězství díky široké škále funkcí, podstatně zdokonalenému multimediálnímu systému a pětileté záruce."
Thomas A. Schmid, provozní ředitel Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Auto Bild potvrdil naši důvěru, kterou vkládáme do nového Hyundai i10. Ukazuje naše zaměření na kvalitu a smysl pro detail. Výsledkem je kombinace vysoké hodnoty a přijatelných nákladů, která už z minulé verze modelu i10 učinila prodejní hit po celé Evropě. Modernizovaný Hyundai i10 bude v tomto trendu pokračovat.“
Instalovaný systém v modernizované i10 zahrnuje například DAB rádio, využívá nejnovější generaci navigace, který je i v aktuálních modelech i30, i40 a IONIQ. Vůz nabízí konektivitu prostřednictvím Apple CarPlay a Android Auto a zaručuje tak bezproblémovou integraci, bezpečný provoz a funkčnost mobilních zařízení založených na systémech iOS nebo Android.
Auto Bild mimo jiné ocenil i komfort vozu. „Je to luxusní městské auto!
Hyundai i10 má i vyhřívaný volant," zaznělo v reakcích. Vůz dále nabízí automatickou klimatizaci, vyhřívaná sedadla, inteligentní klíč, střešní okno, ráfky z lehkých slitin včetně komplexní bezpečnostní výbavy jako například asistent pro udržení v jízdním pruhu, varování před čelní kolizí nebo zadní parkovací asistent.Automobilka modernizovala nový Hyundai i10 v roce 2016. Představila nový design včetně charakteristické kaskádovité mřížky chladiče. Jako u všech ostatních modelů poskytuje Hyundai na i10 pětiletou záruku bez omezení kilometrů.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?