Čerstvě modernizovaný model Hyundai i10 vyšel vítězně ze srovnávacích testů nejprodávanějšího automobilového časopisu v Německu Auto Bild (č. 5/2017). Vůz, který je již několik týdnů k dispozici u dealerů značky, porazil konkurenci jako je Renault Twingo a Volkswagen Up.
Nový Hyundai i10 se umístil na prvním místě ve čtyřech kategoriích, konkrétně v oblasti konektivity, jízdní dynamiky, pohodlí a nákladů. Vůz podle hodnotitelů neprojevil žádné nedostatky. „Modernizovaný Hyundai zamířil k vítězství díky široké škále funkcí, podstatně zdokonalenému multimediálnímu systému a pětileté záruce."
Thomas A. Schmid, provozní ředitel Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Auto Bild potvrdil naši důvěru, kterou vkládáme do nového Hyundai i10. Ukazuje naše zaměření na kvalitu a smysl pro detail. Výsledkem je kombinace vysoké hodnoty a přijatelných nákladů, která už z minulé verze modelu i10 učinila prodejní hit po celé Evropě. Modernizovaný Hyundai i10 bude v tomto trendu pokračovat.“
Instalovaný systém v modernizované i10 zahrnuje například DAB rádio, využívá nejnovější generaci navigace, který je i v aktuálních modelech i30, i40 a IONIQ. Vůz nabízí konektivitu prostřednictvím Apple CarPlay a Android Auto a zaručuje tak bezproblémovou integraci, bezpečný provoz a funkčnost mobilních zařízení založených na systémech iOS nebo Android.
Auto Bild mimo jiné ocenil i komfort vozu. „Je to luxusní městské auto!
Hyundai i10 má i vyhřívaný volant," zaznělo v reakcích. Vůz dále nabízí automatickou klimatizaci, vyhřívaná sedadla, inteligentní klíč, střešní okno, ráfky z lehkých slitin včetně komplexní bezpečnostní výbavy jako například asistent pro udržení v jízdním pruhu, varování před čelní kolizí nebo zadní parkovací asistent.Automobilka modernizovala nový Hyundai i10 v roce 2016. Představila nový design včetně charakteristické kaskádovité mřížky chladiče. Jako u všech ostatních modelů poskytuje Hyundai na i10 pětiletou záruku bez omezení kilometrů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?