Čerstvě modernizovaný model Hyundai i10 vyšel vítězně ze srovnávacích testů nejprodávanějšího automobilového časopisu v Německu Auto Bild (č. 5/2017). Vůz, který je již několik týdnů k dispozici u dealerů značky, porazil konkurenci jako je Renault Twingo a Volkswagen Up.
Nový Hyundai i10 se umístil na prvním místě ve čtyřech kategoriích, konkrétně v oblasti konektivity, jízdní dynamiky, pohodlí a nákladů. Vůz podle hodnotitelů neprojevil žádné nedostatky. „Modernizovaný Hyundai zamířil k vítězství díky široké škále funkcí, podstatně zdokonalenému multimediálnímu systému a pětileté záruce."
Thomas A. Schmid, provozní ředitel Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Auto Bild potvrdil naši důvěru, kterou vkládáme do nového Hyundai i10. Ukazuje naše zaměření na kvalitu a smysl pro detail. Výsledkem je kombinace vysoké hodnoty a přijatelných nákladů, která už z minulé verze modelu i10 učinila prodejní hit po celé Evropě. Modernizovaný Hyundai i10 bude v tomto trendu pokračovat.“
Instalovaný systém v modernizované i10 zahrnuje například DAB rádio, využívá nejnovější generaci navigace, který je i v aktuálních modelech i30, i40 a IONIQ. Vůz nabízí konektivitu prostřednictvím Apple CarPlay a Android Auto a zaručuje tak bezproblémovou integraci, bezpečný provoz a funkčnost mobilních zařízení založených na systémech iOS nebo Android.
Auto Bild mimo jiné ocenil i komfort vozu. „Je to luxusní městské auto!
Hyundai i10 má i vyhřívaný volant," zaznělo v reakcích. Vůz dále nabízí automatickou klimatizaci, vyhřívaná sedadla, inteligentní klíč, střešní okno, ráfky z lehkých slitin včetně komplexní bezpečnostní výbavy jako například asistent pro udržení v jízdním pruhu, varování před čelní kolizí nebo zadní parkovací asistent.Automobilka modernizovala nový Hyundai i10 v roce 2016. Představila nový design včetně charakteristické kaskádovité mřížky chladiče. Jako u všech ostatních modelů poskytuje Hyundai na i10 pětiletou záruku bez omezení kilometrů.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.