Všimli jste si někdy, jaké logo vlastně používá Tesla Model 3? Asi nebudete sami, jenže oděvní firma Adidas nedávno na Teslu podala žalobu.
Důvodem bylo právě logo, které díky třem pruhům až moc nápadně připomínalo logo Adidas. To využíval výhradně Model 3 a málokoho by napadlo, že se oděvní firma bude chtít soudit s automobilkou kvůli logu na přídi.
Mnohem důležitější je ale fakt, že symbol Modelu 3 chce Tesla v rámci propagace používat na nejrůznějších předmětech včetně oblečení. To by nebylo ničím zvláštním, jelikož by se mohlo jednat například o kolekce oblečení atd. Jenže problém je, že vizáž loga je až moc nápadná tomu u Adidasu a to se vedení firmy logicky moc nelíbilo.
A jak to vše dopadlo? Po podání stížnosti ze strany oděvní firmy Adidas byla celá věc přezkoumána a jak se dalo čekat, Tesla musela své logo přepracovat. Zástupci automobilky však popírají, že by náhlá změna loga nějak souvisela s podanou stížností. Každý trochu chytřejší člověk ale uhádne, že souvislost tam zkrátka byla.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?