Italské Ferrari FXX nikdy nebylo určeno na běžné silnice. Jeho dovednosti mohli vyvolení poznat jen na okruhu, jenže nově se objevil kousek, s nímž může každý vyjet třeba na dálnici.
Tohle je jediné Ferrari FXX, jenž dostalo registraci pro silniční provoz. Bylo vyrobeno v roce 2008 a o dalších šest let později si jej výrobce vzal zpět do továrny. Tam byly provedeny další patřičné úpravy, takže nic nebránilo tomu, aby byl zaregistrován pro silniční provoz. Od roku 2015 tak smí tohle exkluzivní okruhové Ferrari na silnici.
Podle zpráv má FXX najeto 2 tisíce kilometrů a jeho budoucí majitel si dosyta užije benzinový dvanáctiválec s objemem 6,3 litru o výkonu 800 koní. Rudá středal pak dokáže nabídnout zrychlení z 0 na 100 km/h za 2,8 sekundy a dosáhnout na maximálku 347 km/h. A tipnete si cenu? Podle potvrzené informace činí částka v přepočtu 300 milionů korun.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?