Italské Ferrari FXX nikdy nebylo určeno na běžné silnice. Jeho dovednosti mohli vyvolení poznat jen na okruhu, jenže nově se objevil kousek, s nímž může každý vyjet třeba na dálnici.
Tohle je jediné Ferrari FXX, jenž dostalo registraci pro silniční provoz. Bylo vyrobeno v roce 2008 a o dalších šest let později si jej výrobce vzal zpět do továrny. Tam byly provedeny další patřičné úpravy, takže nic nebránilo tomu, aby byl zaregistrován pro silniční provoz. Od roku 2015 tak smí tohle exkluzivní okruhové Ferrari na silnici.
Podle zpráv má FXX najeto 2 tisíce kilometrů a jeho budoucí majitel si dosyta užije benzinový dvanáctiválec s objemem 6,3 litru o výkonu 800 koní. Rudá středal pak dokáže nabídnout zrychlení z 0 na 100 km/h za 2,8 sekundy a dosáhnout na maximálku 347 km/h. A tipnete si cenu? Podle potvrzené informace činí částka v přepočtu 300 milionů korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.