Těšili jste se na příchod kombíku na bázi modelu Giulia? Pak asi budete dost překvapeni tím, že podle poslední zprávy s ní výrobce přestal počítat.
Její místo totiž nejspíše nahradí SUV Stelvio. Alfa Romeo chce svému prvním SUV v historii věnovat veškerou snahu a pozornost, takže další varianta Giulie je zatím v nedohlednu. Vše pak potvrdil vedoucí výroby Alfredo Altavilla, jenž hovořil s lidmi z britského magazínu Car.
„Rozhodli jsme se, že Giulii Sportwagon nakonec nebudeme nevyrábět". Podle něj značka více potřebuje SUV Stelvio a rostoucí trend pořizování crossoverů a SUV tomu jen nahrává. Se schopnostmi naladění vozu pak chce Stelvio zaujmout všechny, které by jinak mohla okouzlit Giulia Sportwagon.
Především tato informace pak hovoří téměř definitivním konci nadějí na další verzi již dnes tak populárního sedanu. Duchovní nástupce modelu 156 Sportwagon tak zřejmě nikdy nepřijde. Podle nás je to ale obrovská škoda, ne každý chce mít doma SUV a nebo oplastovaný crossover. Klasické kombi od Alfy tak asi už jen tak neuvidíme.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.