Těšili jste se na příchod kombíku na bázi modelu Giulia? Pak asi budete dost překvapeni tím, že podle poslední zprávy s ní výrobce přestal počítat.
Její místo totiž nejspíše nahradí SUV Stelvio. Alfa Romeo chce svému prvním SUV v historii věnovat veškerou snahu a pozornost, takže další varianta Giulie je zatím v nedohlednu. Vše pak potvrdil vedoucí výroby Alfredo Altavilla, jenž hovořil s lidmi z britského magazínu Car.
„Rozhodli jsme se, že Giulii Sportwagon nakonec nebudeme nevyrábět". Podle něj značka více potřebuje SUV Stelvio a rostoucí trend pořizování crossoverů a SUV tomu jen nahrává. Se schopnostmi naladění vozu pak chce Stelvio zaujmout všechny, které by jinak mohla okouzlit Giulia Sportwagon.
Především tato informace pak hovoří téměř definitivním konci nadějí na další verzi již dnes tak populárního sedanu. Duchovní nástupce modelu 156 Sportwagon tak zřejmě nikdy nepřijde. Podle nás je to ale obrovská škoda, ne každý chce mít doma SUV a nebo oplastovaný crossover. Klasické kombi od Alfy tak asi už jen tak neuvidíme.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?