Těšili jste se na příchod kombíku na bázi modelu Giulia? Pak asi budete dost překvapeni tím, že podle poslední zprávy s ní výrobce přestal počítat.
Její místo totiž nejspíše nahradí SUV Stelvio. Alfa Romeo chce svému prvním SUV v historii věnovat veškerou snahu a pozornost, takže další varianta Giulie je zatím v nedohlednu. Vše pak potvrdil vedoucí výroby Alfredo Altavilla, jenž hovořil s lidmi z britského magazínu Car.
„Rozhodli jsme se, že Giulii Sportwagon nakonec nebudeme nevyrábět". Podle něj značka více potřebuje SUV Stelvio a rostoucí trend pořizování crossoverů a SUV tomu jen nahrává. Se schopnostmi naladění vozu pak chce Stelvio zaujmout všechny, které by jinak mohla okouzlit Giulia Sportwagon.
Především tato informace pak hovoří téměř definitivním konci nadějí na další verzi již dnes tak populárního sedanu. Duchovní nástupce modelu 156 Sportwagon tak zřejmě nikdy nepřijde. Podle nás je to ale obrovská škoda, ne každý chce mít doma SUV a nebo oplastovaný crossover. Klasické kombi od Alfy tak asi už jen tak neuvidíme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.