Před pár dny bylo v Mnichově nafoceno BMW jedničkové řady s karoserií sedan. To nebylo nic extra, kdyby se tenhle model neprodával jen v Číně.
Od jeho premiéry loni v listopadu uběhl nějaký ten čas, ale jedničkový sedan se prodává jen na čínskému trhu. Společně se snímkem se ale můžete přesvědčit, že novinka kódovým označením F52 nejspíše bude dostupná i v Evropě.
BMW se bálo uvedení do Evropy z důvodu, že zde není pro vůz dostatečně velký trh. Dvojková řada by pak mohla být díky jedničce do jisté míry ohrožena. Na druhou stranu, konkurenční Mercedes-Benz hodlá v budoucnosti nabídnout něco podobného, jako je právě jedničkový sedan.
Jedničkové BMW se vyrábí ve verzích 118i, 120i a 125i s výkonem 136, 184 a 231 koní. Každopádně nafocený kousek v Mnichově něco značí. Otázkou je, co nakonec výrobce vymyslel a zda se jednička v sedanu objeví v nabídce také pro Evropany.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?